Lid sinds

15 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Hoe meer schrijvers, hoe beter! - Raffie

Sinds drie dagen ben ik officieel toegetreden tot het schrijven online walhalla! Ik moet hier nog wat wegwijs worden en het één en ander onder de knie krijgen maar al de goede dingen komen langzaam! Momenteel volg ik een cursus Korte Verhalen Schrijven. Het is erg leuk om te doen maar schrijven kost gewoon een hoop tijd! ;) Af en toe ben ik een beetje inspiratieloos maar dan probeer ik weer wat te verzinnen met mijn rijkelijke fantasie. Ik zal gelijk even een blogje plaatsten... Ben benieuwd hoe dat hier wordt opgepakt! Veel schrijfplezier allemaal! Groetjes!

Lid sinds

16 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hallo Joke, welkom hier. Kun je je titel veranderen in: Joke de Boer? Dat kun je doen door je bericht te bewerken. Ik denk dat je hier minder reacties krijgt op blogs dan wanneer je een stukje plaatst bij proeflezen.

Lid sinds

15 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dank je wel Trenke! Ik heb net een column geplaatst bij proeflezen. Dat bedoelde ik eigenlijk ook! ;) Ik ben benieuwd wat mede schrijvers ervan vinden! En Tine, dank je wel! :D

Lid sinds

19 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Joke, veel plezier hier! Mag ik je vragen waar je die bijzondere foto van je avatar hebt genomen?

Lid sinds

15 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Bedankt allemaal! Ik heb al in de gaten dat ik hier regelmatig even moet kijken om bij te blijven! (Wat natuurlijk geen probleem is!) @ Marriejeanne: Bij mijn vriendin, zij is fotografe!

Lid sinds

19 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
@ Marriejeanne: Bij mijn vriendin, zij is fotografe!
Oké, maar ik bedoel eigenlijk: op welke plaats is die foto genomen?

Lid sinds

15 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Op welke plaats? Je bedoelt vast niet waar? Dan zou je gevraagd hebben IN welke plaats neem ik aan? Sorry maar ik begrijp jou niet... (Of denk ik te gecompliceerd?)

Lid sinds

19 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Ja, ik bedoel wel: waar? Bijvoorbeeld: op de Veluwe, nabij Putten. Maar daar is de foto niet genomen, maar waar wel? Om de complicatie te vergemakkelijken: iemand staat op punt A (waar was dat?) en maakt een foto van punt B (waar was dat?). Je kunt niet een foto maken van de plaats waar je staat, want daar staan je voeten - je kunt in zo'n geval wel een foto van je voeten maken (denk aan de wet van Archimedes). (Ik dacht dat ik gewoon een eenvoudige vraag stelde).

Lid sinds

15 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Zien wij een andere afbeelding? Want dit ben ikzelf namelijk... Vandaar dat ik de vraag dus ook niet begreep? Heb wel geprobeerd om er een mooi landschap op te krijgen maar die avatar was te groot... Ben benieuwd wat voor afbeelding jij dan ziet?!

Lid sinds

19 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik zie een roze lucht (ondergaande zon) boven een meer en aan de overkant ligt een berg. Welk meer is het c.q. welke berg? Dat is eigenlijk mijn vraag. En nu ik op F5 gedrukt heb, zie ik ook blauwe bergen. Maar geen portret. Alleen nu is de foto waarvan ik graag weten wilde waar hij genomen is, weg.

Lid sinds

16 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Raffie, Oei, F5 is altijd fout in zo'n geval. ;) Ik heb altijd alleen maar blauwe bergen gezien. Misschien dat wij daarom de vraag van marriejeanne ook niet snapten. Ik zou willen dat ik dus het mooie plaatje wat MJ zag, ook zag.

Lid sinds

15 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Bedankt eef en pvdwngrd! :D Heel vreemd dit! Ik heb er namelijk een onherkenbare foto van mijzelf op. Tenminste, die zie ik zelf... Vandaar ook dat ik Marriejannue niet begreep! Ik zal nog even proberen om het roze landschap weer tevoorschijn te toveren! En om eindelijk een antwoord op de "brandende" vraag te kunnen geven... Het is een voorbeeld afbeelding van windows, haha, geen idee dus welk meer of berg! :D Al die drukte voor niets! :P

Lid sinds

16 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
het is nog veel erger dan jullie allemaal denken :nod: : ik zie blauwe bergen (mooi overigens) maar ik heb ene Joke welkom geheten die nu ineens Raffie heet... :?

Lid sinds

15 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Haha. Ik wilde graag een nickname maar had niet in de gaten dat je gebruikersnaam gelijk al je "nickname" is. (Ja, nieuw hier, dan krijg je dat) :unibrow: Nu heeft de beheerder het veranderd in Raffie! Maar ik ben het nog steeds, Joke. ;) Dus, blauwe bergen? Hmmmn... :?

Lid sinds

19 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Heeft de beheerder Joke veranderd in Raffie? :? :? :? :) :) :) Dat is uitzonderlijk. In elk geval is het fotoprobleem deels opgelost. Nu nog de vraag waar de blauwe bergen vandaan komen.

Lid sinds

19 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Het kan me niet heugen dat Dries ooit een naam heeft veranderd. Zoveel Joke's lopen hier nu ook weer niet rond.

Lid sinds

16 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
:eek: nu zie ik een roze zonsondergang maar ook een hand met een boek bij marriejeanne komt dat omdat ik een Mac heb? :D

Lid sinds

16 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Joke! of wil je liever Raffie worden genoemd? En ja, ik zie hetzelfde als assepas. Roze wolken een een hand met een boek. Maar ja, ik heb ook een mac.

Lid sinds

19 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Hahaha, wat een verwarring. Ik heb inderdaad een nieuwe av geplaatst, die hand met dat boek. En als jullie nu nog eens op F5 drukken? Zie je dan bij Raffie nog steeds die roze lucht met die berg die ik eerst ook zag? Of komen dan de blauwe bergen tevoorschijn? En Raffie ziet alleen zichzelf op haar avatar, wat grappig.

Lid sinds

15 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Haha. Eindelijk zie ik dan ook mijn zonsondergang! Heeft vast even tijd nodig gehad voordat de wijziging werd doorgevoerd... Ik doe voorlopig geen wijzigingen meer. Ik blijf bij Raffie en mijn zonsondergang! :unibrow:

Lid sinds

15 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik zie de naam Joke en blauwe bergen.... Mijn computer is wat langzaam geloof ik... Welkom Raffie en suc7 met je zonsondergang. Dat je hem lang mag bekijken. _o_ Elwin

Lid sinds

17 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik heb op F5 gedrukt (wat een lef hè?) en ik zie de roze zonsondergang. Komt mij bekend voor. :) Die had ik eerst ook op dit forum, na alle wijzigingen was mijn avatar eraf gevallen en ik ben te lui om er een andere op te zetten. Dit plaatje komt uit de map afbeeldingen die standaard op Office 2003 zit. Mag ik vandaag met de titel Miss Marple rondsjouwen? Raffie, welkom hier!