Lid sinds

7 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Hallo allemaal

Ik ben Thespesia en beginnend schrijfster. Toevallig kwam ik op deze site, omdat ik zocht naar welk lettertype de meest gangbare is voor een roman. Daarom besloot ik me aan te melden om te kijken wat deze site nog meer te bieden heeft. Mijn favourite schijvers zijn Dan Brown en Louis Couperus. Verder lees ik vooral historische boeken en romans. De naam die ik heb gekozen, komt van een historische roman waar ik eerder aan werkte, maar tijdelijk in de ijskast heb gezet, omdat ik niet verder kwam met het verhaal. Op dit moment werk ik aan een fantasie novel. Daarnaast kom ik graag mensen tegen met dezelfde intresses als ik.

Lid sinds

8 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Van harte welkom. Ik lees zelf graag historische romans, dus ben erg benieuwd naar de jouwe. Je kunt bij proeflezen stukjes van je boek laten lezen aan anderen.

Lid sinds

7 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Van harte welkom. Ik lees zelf graag historische romans, dus ben erg benieuwd naar de jouwe. Je kunt bij proeflezen stukjes van je boek laten lezen aan anderen.
Ik heb het proloog en het eerste hoofdstuk geschreven. Het probleem is dat ik nog geen goede verhaallijn heb kunnen bedenken, dus voordat ik verder ga moet dat eerst gebeuren. Anders is het straks een hoop ongerelateerde gebeurtenissen zonder dat het ergens over gaat. Ik heb mezelf ook opgelegd om het historisch accuraat te houden, wat een extra moeilijkheid geeft om een intressant verhaal te maken dat het publiek blijft boeien.