Lid sinds

7 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Dag allemaal

Dag allemaal, Af en toe kom ik hier langs om rond te neuzen in "Proeflezen". Niet alleen vind ik het leuk om te zien waar mensen over schrijven, maar ook leer ik graag van de fouten van een ander. Bovendien maken de reacties mij vaak aan het lachen. Vaak denk ik dan, dat ik het beter kan, hoewel ik zelf nog nooit een letter op papier heb gezet. Misschien komt het er ooit nog van en zal ik mijn eigen schrijfsel plaatsen ter leering ende vermaeck. Vriendelijke groeten, Balt

Lid sinds

11 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Vaak denk ik dan, dat ik het beter kan, hoewel ik zelf nog nooit een letter op papier heb gezet.
Toen ik voor het eerst Jimi Hendrix gitaar zag spelen met zijn tanden, dacht ik; dat kan ik ook en misschien wel beter. Dat is de reden dat ik een voortand mis.
Misschien komt het er ooit nog van en zal ik mijn eigen schrijfsel plaatsen ter leering ende vermaeck.
Niet te lang wachten a.u.b. om ons te vermaken. Het liefst morgen al. En natuurlijk - welkom.

Lid sinds

7 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Vaak denk ik dan, dat ik het beter kan, hoewel ik zelf nog nooit een letter op papier heb gezet.
Toen ik voor het eerst Jimi Hendrix gitaar zag spelen met zijn tanden, dacht ik; dat kan ik ook en misschien wel beter. Dat is de reden dat ik een voortand mis.
[/quote] Mensen die ergens goed in zijn, laten het moeilijke vaak makkelijk lijken inderdaad. Ik realizeer me heel goed dat ik onderaan zal moeten beginnen. Hopelijk kost het niet te veel tanden of andere onderdelen.

Lid sinds

9 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom en ik hoop dat je aan het schrijven slaat. Ik denk dat het wel mogelijk moet zijn om te doen, zonder lichamelijk gebreken te krijgen. Succes!