Lid sinds

18 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Tja daar ben ik dan

Ik ben Aldo de Beunje, fan van de The Blues brothers, vandaar mijn gebruikersnaam. Ik woon en werk (ROC) in Tilburg en op 1 April komt mijn boek uit. 1 April is ook mijn trouwdag dus vandaar dat ik die datum wel een goed idee vindt. 

Mijn boek gaat er dus nu echt komen. DigiWeten! heet het. Na aandringen van verschillende mensen in mijn omgeving dat ik iets met mijn schrijftalent moest doen is het er dan van gekomen. Het onderwerp ligt dicht bij mijzelf: computers en computergebruikers. Ik ben zelf op latere leeftijd professioneel IT'er geworden en heb veel moeten leren. Die reis heb ik ook beschreven in het boek. Ik heb 20 jaar geleden de stap gemaakt van snoepjesverkoper naar de IT. Het heeft veel sollicitatiegesprekken gekost maar het is me toen toch gelukt om van mijn hobby en passie mijn werk te maken. In het boek staan veel praktische tips en inzichten om mensen het overzicht en vertrouwen te geven in de digitale wereld. 

Schrijven heb ik altijd wel gedaan. Als kind wilde ik altijd al schrijver worden. Het was alleen meer een ongestructureerde ad hoc stijl. Ingezonden stukken in kranten en sommige websites. Nu dan een echt boek. Ik steek er mijn eigen geld in en hoop en maak er het beste van. Ik maak gebruik van een professionele redacteur en ontwerper maar zal het verder zelf uitgeven. Het is een heel leerproces geweest en ik hoop dat ik de juiste keuzes gemaakt heb. Ik zal er vast op deze plek nog wel meer over schrijven. 

Ik heb hier al heel lang (11 jaar) een account maar ben er de laatste tijd pas echt gebruik van aan het maken en heb een abonnement op het erg mooie tijdschrift. Bij deze heb ik mij even voorgesteld. 

meer informatie:
***


Lid sinds

14 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
  • Moderator
Dag blues brother, een link naar je website of blog e.d. mag je in je onderschrift plaatsen (zoals je ook gedaan hebt). Het is niet de bedoeling dit in een post te doen, daarom hebben we daar je link even drie sterretjes gegeven.