Lid sinds

7 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Edy68

Dag, Schrijven is een rode draad in mijn leven. Tekenen en schilderen ook. Nieuwe dingen uitvinden ook. Tot mijn vijfenzestigste kon ik deze drie passies kwijt in mijn werk: Ik heb vijfendertig jaar gewerkt op een creatieve afdeling binnen de psychiatrie. Vijf jaar voor mijn pensioen heb ik me voorgenomen om tegelijk met mijn pensionering, mijn eerste boek in de winkel te hebben . Diverse schrijfcursussen ben ik toen gaan volgen en hoe meer ik er volgde, hoe meer ik tot de ontdekking kwam dat het ééérg moeilijk is om een boek te schrijven , laat staan een boek dat anderen óók boeiend vinden. De afgelopen drie jaren heb ik één jaar vrijwilligerswerk gedaan op de Filipijnen , een nieuwe uitvinding op de markt gezet ( de urn Feniks) en veel getekend en geschilderd ( portret en model) Enkele dagen geleden deze site weer ontdekt en krijg onmiddellijk weer ‘schrijfzin’. Ben nu weer op zoek naar een schrijversgroep of een schrijfcursus hier in Nijmegen en ik kon het ook weer niet laten om met de Foto-schrijfopdracht mee te doen. Edy68