Mijn boek is uit! - Tom Hogendoorn
Hallo allemaal,
Ik ben Tom Hogendoorn en ik wil me graag even voorstellen, omdat ik supertrots ben dat in januari 2009 mijn eerste boek is uitgekomen. Het heet "De steen van GOCE". Er is een kleine website voor het boek gemaakt, waar je wat meer over mijn boek kunt lezen, zie www.desteenvangoce.nl. Ik ben ongeveer twee jaar met het boek bezig geweest, totaal 200 bladzijden. Eerst geprobeerd het bij twee uitgeverijen te slijten, maar dat lukte niet erg. Nu heb ik het uitgegeven via internetuitgever Free Musketeers. Ik heb hier erg goede ervaringen mee opgedaan. Je hebt geen aanloopkosten en toch komt er een mooi vormgegeven boek uitrollen van goede kwaliteit. Je moet er alleen wel zelf veel energie in steken, b.v. alles zelf redigeren en ontwerp voor de omslag maken. Maar als je het resultaat eenmaal in handen hebt, is dat een geweldig gevoel. Inmiddels ook al een flink aantal exemplaren via de webwinkel van Free Musketeers verkocht. Ik kan deze uitgeverij van harte aanbevelen aan iedereen die een boek wil uitbrengen, zeker als dat moeizaam verloopt bij andere uitgevers.
Ook was erg leuk dat ik automatisch meedeed met de Nieuwe Schrijversprijs 2008-2009, georganiseerd door Free Musketeers, in samenwerking met AKO boekhandel. Van de 375 inzendingen wist mijn boek door te dringen tot de longlist van 30 genomineerde titels, dus dat is ook wel iets om trots op te zijn. Helaas de top 4 niet bereikt, maar ik vond dit al heel wat. En ik ben uitgenodigd voor de auteursdag op 26 februari, wanneer ook de winnaar van deze schrijversprijs bekend wordt gemaakt.
Inmiddels heb ik de schrijfkriebels goed te pakken. Ik loop met een hoofd vol bedenksels voor tenminste twee andere boeken, maar ben nog niet echt begonnen met schrijven, omdat ik eerst de verhaallijnen goed uitgedacht wil hebben en vooral ook omdat ik momenteel te weinig tijd heb om er aan te beginnen.
Groetjes Tom
Gefeliciteerd! Kicken is dat
Gefeliciteerd Tom. Ik weet
Wat een enthousiasme Tom,
Geweldig Tom, Het lijkt me
Gefeliciteerd, Tom, met je
Leuk om te lezen hoe je het
Gefeliciteerd Tom! En welkom
(Ik dacht even dat het om
Gefeliciteerd Tom en welkom
Gefeliciteerd en welkom
Wat een prachtige start van