Lid sinds

8 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Iessie stelt zich voor

Hallo allemaal, Nadat ik al enige tijd handige tips en informatie van deze site heb gehaald, vond ik het tijd worden om lid te worden en mezelf voor te stellen. Mijn naam is Liesbeth, ik ben 29 jaar en schrijf al vanaf het moment dat ik leerde dat meerdere letters achter elkaar een woord vormen, meerdere woorden achter elkaar een zin en wat je daar allemaal mee kunt doen. Naast verschillende korte verhaaltjes, die ik o.a. in de pauzes op school schreef, en wat publicaties in de schoolkrant, heb ik ook een aantal langere verhalen geschreven. Een van die verhalen is vorig jaar in boekvorm verschenen en nu overal te koop. Op dit moment ben ik bezig met het zelfstandig te lezen vervolg, waarvoor ik geregeld op SO zal kijken voor tips. Ik hoop hier een leerzame en gezellige tijd te hebben.

Lid sinds

8 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Lessie, Welkom, ik ben benieuwd naar je proeflezingen. En: 'Een van die verhalen is vorig jaar in boekvorm verschenen en nu overal te koop.' Welk boek? Misschien een linkje in je onderschrift? ( Anders mag het niet) Groet, Mender

Lid sinds

8 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Lessie, Welkom, ik ben benieuwd naar je proeflezingen. En: 'Een van die verhalen is vorig jaar in boekvorm verschenen en nu overal te koop.' Welk boek? Misschien een linkje in je onderschrift? ( Anders mag het niet) Groet, Mender
Dankjewel. Een van mijn proelezingen is nu te lezen onder de naam "Vrouw Holle". Dankjewel voor je tip. Ik zal mijn onderschrift aanpassen.