Lid sinds

7 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Hallo! GV-GroteFantasie hier!

Hallo! Noem mij maar GV of Betty (bijnaam :p) Ik ben bijna 13 jaar oud en schrijf al wel langer op een ander app. Ik schrijf vooral gedichten en fantasie en ben net begonnen met een boek. (1733 woorden) Ik ben pas net begonnen met gedichten schrijven en kan dus ook alleen nog maar rijmgedichten maken maar ik hoop dat ik hier verder in kom. Ik zoek iemand die me een beetje wegwijs wilt maken via e-mail of iets anders. Verder voel ik me hier erg jong maar ik denk dat ik daarom juist kan helpen met mijn hopelijk vernieuwde blik op dingen. Veel lieve woordjes, GV-GroteFantasie

Lid sinds

11 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik zoek iemand die me een beetje wegwijs wilt maken via e-mail of iets anders.
Ik denk - ik lees humor. Juist op dit forum zijn tientallen mensen - jong/oud - man/vrouw - dagelijks aanwezig om anderen die de weg kwijt zijn - wijzer te maken of de illusie te wekken dat het mogelijk is. Proeflezen is een mooi podium voor je. Niet aarzelen - maak mij wijzer. Backspace <--- grijzer.

Lid sinds

7 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Proeflezen is een mooi podium voor je.
Heel erg bedankt voor het reageren :) Ik heb dus een paar vragen over dat proeflezen, ik hoop dat u die zou willen beantwoorden: 1. Ik heb de regels gelezen maar snap nog niet hoevaak je iets mag plaatsen, dus hoevaak mag zoiets? (Ik heb namelijk wel iets van 6 gedichten die ik het liefst zo snel mogelijk plaats) 2. Mag je het er ook opzetten zodat het gelezen word, ik bedoel dar je er verder geen tips bij hoeft? Alvast super bedankt! GV

Lid sinds

11 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
1. Ik heb de regels gelezen maar snap nog niet hoevaak je iets mag plaatsen, dus hoevaak mag zoiets?
http://www.schrijvenonline.org/node/add/proeflezen
Plaats maximaal 2 stukken per 7 dagen. En maximaal één stuk per dag.
(Ik heb namelijk wel iets van 6 gedichten die ik het liefst zo snel mogelijk plaats)
Je bent nog heel jong - die 6 gedichten kan je dus voor je pensioengerechtigde leeftijd allemaal plaatsen.
2. Mag je het er ook opzetten zodat het gelezen word, ik bedoel dar je er verder geen tips bij hoeft?
Dus je wil geen tips - maar ben je dan wel op het juiste forum? Ik heb dagelijks te maken met twee kinderen rond de 14 jaar jong. Ze zijn absurd intelligent - maar slechts kwart zo slim als mijn hond. Geen Tips als je Rogi Wieg zou zijn hoe onmogelijk, doch mogelijk dan zou ik het laten, en genieten van leed was je Elly de Waard, och - slechts haar kloon hoe vol bewondering ik zou hangen aan je kapstok - oké, ik beloof - geen tip maar kraken zal ik al je woorden jankend op de trap - kruipt u naar boven beroven van uwer illusie - onder het laken

Lid sinds

7 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dus je wil geen tips - maar ben je dan wel op het juiste forum? Ik heb dagelijks te maken met twee kinderen rond de 14 jaar jong. Ze zijn absurd intelligent - maar slechts kwart zo slim als mijn hond. Geen Tips als je Rogi Wieg zou zijn hoe onmogelijk, doch mogelijk dan zou ik het laten, en genieten van leed was je Elly de Waard, och - slechts haar kloon hoe vol bewondering ik zou hangen aan je kapstok - oké, ik beloof - geen tip maar kraken zal ik al je woorden jankend op de trap - kruipt u naar boven beroven van uwer illusie - onder het laken
Ik bedoelde meer dat ik al wel tevreden ben met het gedicht maar nog wel open sta voor verbeteringen, want dan heb ik geen specifieke vraag erover. En dat onder "Geen tips" snap ik niet helemaal maar dat komt waarschijnlijk omdat ik de namen niet ken... Maar zover ik gezien heb mag dat wel dus echt super bedankt dat je me opweg hebt geholpen! Ik zal je zeker niet vergeten en ik zet vandaag mijn eerste gedicht online! :)