Lid sinds

15 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Yip

Hai Even een berichtje van mijn kant. Her en der heb ik al wat zitten lezen (leuk!!) en nu ben ik dan ook lid geworden (spannend!!). Ik ben eigenlijk helemaal niet zo'n forum-mens; het lezen is geweldig, maar het reageren.... daar ben ik niet zo goed in als ik me er nog niet helemaal thuis voel. Toch leek het mij wel aardig om even te laten weten dat ook ik jullie stukjes meelees, zo ben ik dan ook wel weer. En wie is 'ik' dan wel.. Nou. Tsja. Ik ben maar een heel gewoon mens, a la huis, tuin en keuken-model: Getrouwd, ben moeder, werk een paar uur in de week. Maak het plaatje gerust af met twee katten en een hond. Met dit alles - niet geheel onbelangrijk - ben ik een gelukkig mens. Wat schrijven betreft (dat ik dit graag mag doen hoef ik hier echt niet meer te vertellen): Ik heb al ontzettend veel geschreven... in mijn hoofd. Nu nog op papier/pc. Ik ben ooit eens begonnen met een NTI cursus korte verhalen schrijven. Ik wil hem nog steeds eens afmaken (maar ja.. dat roep ik al drie jaar :o ) Afgelopen najaar heb ik een cursus gevolgd op de volksuniversiteit. Lerares voor de klas, een tiental enthousiaste mensen en iedere keer (8 lessen) een andere genre wat voorbij kwam. Ge-wel-dig! Over een paar maand hoop ik daar een vervolgcursus te volgen. Ditmaal wel gericht op een genre, bij voorkeur colums schrijven. Het is ontzettend leuk om andermans werk te lezen, te beoordelen en beoordeeld worden op wat ik er van gebrouwen heb. Dat is ook wat ik hier hoop aan te treffen... En, last but not least, zoals je ziet is mijn sterkste punt het kort en bondig neerzetten van wat ik wil vertellen... :rolleyes:

Lid sinds

15 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Yip, Welkom op dit forum. Blader gewoon voor je plezier door het archief (de zoekfunctie werkt weer) en je zult al veel tips en trucs tegenkomen en verder zijn er altijd wel mensen die je van advies willen dienen op het moment dat je iets leuks geschreven hebt. Daarnaast kan je met regelmaat 'genieten' van de min of meer harde kern van forumbewoners en de groep die af en toe eens binnenloopt.

Lid sinds

17 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Yip, Je zult het hier vast naar je zin hebben. Ik wens je in ieder geval veel succes. En ook hier geld vragen staat vrij. :) En altijd wel iemand die je vraag beantwoord als het met schrijven te maken heeft natuurlijk. :)

Lid sinds

17 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Leuk dat je er bent. En dat schrijven is gewoon een kwestie van DOEN. Gaan zitten en schrijven, niet wachten tot er een of ander briljant idee binnenvalt. Zet wel de telefoon af, kijk niet naar de afwas en breng de kids bij de oppas :D (hoe oud zijn ze??) Groetjes Luisa

Lid sinds

15 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dank jullie wel! Het is ook niet dat ik helemaal niet schrijf hoor, gelukkig niet. Ik zou niet zonder kunnen. Ik leer steeds beter om er idd gewoon tijd voor te maken! (Maar blijft lastig, idioot eigenlijk he.. ) Mijn dochter is 9, dus ze gaat hele dagen naar school. Dat is al aardig wat oppas ;-) Groetjes!

Lid sinds

15 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hallo Yip, noem dat maar gewoon... Huis, tuin en keukenmensen hebben het meestal druk met duizend en één belangrijke zaken. Er is naar mijn mening niets belangrijker dan het grootbrengen van kinderen. Ik lees heel graag columns, dus hoop ik er binnenkort een van jouw hand aan te treffen hier... Veel succes!

Lid sinds

15 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Daar ben ik het absoluut mee eens, Wil. Belangrijkste en moeilijkste! Heb vandaag wel een stuk bij proeflezen gepost, maar geen column.. sorry ;) :D

Lid sinds

15 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hallo Yip, noem dat maar gewoon... Huis, tuin en keukenmensen hebben het meestal druk met duizend en één belangrijke zaken. Er is naar mijn mening niets belangrijker dan het grootbrengen van kinderen. Ik lees heel graag columns, dus hoop ik er binnenkort een van jouw hand aan te treffen hier... Veel succes!
Helemaal mee eens Wil V. Ik ben huis-tuin-keukenman, zonder kinderen en daaglijks bezig met méér dan tweeduizend Belangrijke Zaken. Graag heet ik Yip van harte welkom!