Lid sinds

7 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Even voorstellen!

Hallo allemaal! Graag stel ik me hier kort voor. Ik ben een studente van 21 jaar en naast mijn master Geschiedenis hou ik me sinds kort ook weer met schrijven bezig. Vroeger schreef ik veel en graag, maar toen ik ging studeren eiste het echte leven wat meer aandacht op. Op enkele korte fragmenten na zette ik weinig meer op papier. Een paar weken geleden ben ik voorzichtig weer begonnen en merkte ik hoezeer ik het schrijven heb gemist. Ik ben nu bezig aan een fictieboek, dat volgens mij het beste te classificeren is als Young Adult. Na al die jaren ben ik enigszins roestig, dus ik stel alle tips en info van dit forum heel erg op prijs. Groeten!

Lid sinds

8 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Norah. Leuk dat je na al die jaren (weer) begonnen bent. Ik hoop dat je hier zult vinden wat je zoekt. (Maar stiekem denk ik van wel)

Lid sinds

7 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom! Herkenbaar, door de drukte van het studeren weinig tijd en energie overhouden om te schrijven. Mooi dat je dit nu toch aan het oppakken bent.

Lid sinds

8 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Aan het begin van dit nieuwe jaar wil ik jou hierbij ook nog even hartelijk welkom heten. De combinatie van een master Geschiedenis en je graag met schrijven bezig houden, dat levert misschien wel een mooie historische roman op. Veel succes!