Koopjesloket - satirisch blog voor webshop

Hallo iedereen, Sinds gisteren is mijn eigen webshop *** online :) Het is een doldwaze en gekke webshop, waarbij de webshop zelf niet centraal staat maar een sketch typetje (de zogenaamde CEO van Koopjesloket) en de sketch video serie "Koopjesloket" die op YouTube te vinden is. Onderdeel van de site is een webblog die door het CEO typetje en andere fictieve figuren wordt bijgehouden. Ik heb er nu twee artikelen op gezet, maar het is nog zeker niet de satirische kwaliteit die het uiteindelijk moet gaan worden: *** Ik wil graag beter worden in het schrijven van grappige satirische stukjes, en alle tips / suggesties / hulp zijn zeer welkom! Ik vind zelf www.speld.nl erg grappig, een beetje die richting moet het op gaan. Groeten! Daniel

Lid sinds

14 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
  • Moderator
Hoi Daan Koopjesloket, welkom op Schrijven Online! Het is niet de bedoeling om forummers naar je website te leiden; daarom hebben we de linken verwijderd. Je kunt wel een link naar je website in je onderschrift plaatsen (via Mijn Profiel > Bewerken). Eventueel kun je teksten voor feedback op Proeflezen plaatsen.
17 november 2016 - 20:51

Lid sinds

7 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Daan Koopjesloket, welkom op Schrijven Online! Het is niet de bedoeling om forummers naar je website te leiden; daarom hebben we de linken verwijderd. Je kunt wel een link naar je website in je onderschrift plaatsen (via Mijn Profiel > Bewerken). Eventueel kun je teksten voor feedback op Proeflezen plaatsen.
Thanks Thérèse voor de informatie, ik zal denk ik binnenkort wel gebruik maken van het Proeflezen subforum!
21 november 2016 - 14:02