Lid sinds

15 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Morvi stelt zich voor...

Hoi hoi allemaal! Ik ben al een week aan het snuffelen hier, en ik heb al veel info opgedaan, top! In het verleden heb ik een basiscursus schrijven gedaan op schrijfweb. Deze site is helaas opgeheven, maar ik heb er heel veel geleerd, en heel veel plezier gehad. Ben dus maar weer opnieuw begonnen met de cursus van priem uitgeverij, dat las ik ook hier, anders had ik de cursus gedaan van NTI. verder dan wat stukken in personeelsblaadjes en een paar columns ben ik nog niet te komen, maar mijn schrijversdrang word met de dag groter. gelukkig vond ik deze site, het lijkt me leuk om te proeflezen binnenkort hier. Ik ben een vrouw trouwens :-) valt niet helemaal op te maken uit mijn nickname. Ik woon in Limburg maar ben Brabander, geen kids wel een man en vier katten. Schrijven vind ik te gek, hiernaast ben ik wel eens met muziek bezig. Zo da was da... groetjes Morvi

Lid sinds

15 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Morvi, hier Daantie, ook vrouw :) Van harte welkom. Hier kun je heerlijk toegeven aan je drang. Groetjess

Lid sinds

16 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Morvi. Hier is van alles te vinden en kwijt te raken. Met tijden een heel druk forum, let op dat je nog tijd om te schrijven overhoudt. ;)

Lid sinds

16 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hai hai! Welkom! Ik heb ook de cursus van Priem gevolgd, was hardstikke leuk. Wat vind jij ervan? Ik was zo enthouiast dat ik veelte snel klaar was, haha! Nou, veel plezier nog verder met en op deze site! groetjes laura

Lid sinds

15 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Laura, Goh wat leuk dat je ook die cursus gedaan hebt van Priem, ik ben aan mijn eerste lessen bezig, Heb jij er veel aan gehad? groetjes Morvi

Lid sinds

15 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Morvi Geef je schrijfverlangen de ruimte, en geniet van de site. Veel succes!

Lid sinds

15 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi hoi iedereen, Ik vind de cursus van Priem heel erg gaaf, en voorzien van opbouwende, zo niet lovende kritieken! Ik mis wel het klankbord tussendoor of zo. De cursusleider laat alleen van zich horen als ik mijn opdrachten ingediend heb, verder niet. Voorheen volgde ik een online cursus bij schrijfweb.com die helaas niet meer bestaat, en daar kreeg ik zoveel inspiratie aangeboden elke dag, dat ik dit nu ook wel wil, maar dat gaat niet nu. Herkent iemand dit? groetjes Morvi