Lid sinds

16 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Justher: en weer terug!

Hey hallo! Na een hele tijd niet meer op de site zijn gekomen, kom ik weer terug en dit keer met een frisse start. Ik gebruikte de website onder andere om een schrijfgroep te beginnen etc. en natuurlijk voor alle handige informatie, maar opeens kwam er een nieuwe opleiding in the picture! Ik zit inmiddels een halfjaar in Engeland op school, ik volg hier een 1 jarige opleiding (Bachelor degree) in contemporary lens media. Ik bouw hier mijn portfolio op met fims maken. Hierna (over 4 maanden) kom ik terug naar Nederland en ben ik van plan om naar de schrijversvakschool te gaan, ik wil uiteindelijk scenariste worden. Mijn vraag is natuurlijk meteen, wie heeft er ervaring mee? En wie begint er rond September ook aan? Goed, ik ga in ieder geval weer lekker rondkijken en me weer een beetje mengen met jullie! groetjes, laura

Lid sinds

16 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dankjewel! Nu kan het plannen gaan beginnen...:P

Lid sinds

16 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom, hoi, justher,... wat is contemporary lens media Laura. Wat doe je daar. Is het woordje 'lens' bedoeld als in de 'lens' op mijn camera?

Lid sinds

16 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hai hai, Het is een verzamelnaam van alles met een lens kan je wel zeggen. Het is fotografie en filmen samen. Verder leer je ook alles wat ermee te maken heeft, je maakt en ontwikkeld je eigen film, werkt hem ook uit enz. Erg leuke opleiding! Maar het duurt een jaar, i.pv. 4 jaar in Nederland, dus hard werken!

Lid sinds

16 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hai hai, Het is een verzamelnaam van alles met een lens kan je wel zeggen. Het is fotografie en filmen samen. Verder leer je ook alles wat ermee te maken heeft, je maakt en ontwikkeld je eigen film, werkt hem ook uit enz. Erg leuke opleiding! Maar het duurt een jaar, i.pv. 4 jaar in Nederland, dus hard werken!
... en ontwikkelt je eigen film .... Tsssssss, heb ik 40 jaar geleden ook weleens gedaan, Doe je dat nog steeds? :) In ieder geval heel veel succes.

Lid sinds

16 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ha, grapjas ;) Bedankt, ik hoop ook snel aan de schrijversvakschool te kunnen beginnen! Tot die tijd, even Engeland nog verkennen!

Lid sinds

16 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Veel plezier in Engeland! Klinkt als een veelzijdige, leuke studie. En ben ook heel benieuwd hoe de schrijversvakschool je gaat bevallen