Lid sinds

7 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Dreaming kijkt om het hoekje

Hoi allemaal, Ik ben Dreaming, een 24-jarige verpleegkundige die graag schrijft, maar dit de afgelopen jaren weinig tot niet gedaan heeft door de drukte van een studie en persoonlijke troubles. Laatst kwam ik een boek tegen, 'Lust in je leven door te schrijven' en dit sprak me aan. Het deed me denken aan hoeveel ik als tiener schreef en hoe heerlijk ik het vond om me hierin te verliezen. Schrijven was en is voor mij tegelijkertijd de enige manier waarop ik echt kan communiceren wat er in mijn binnenwereld speelt. Ik ben weer gaan schrijven en voelde het enthousiasme, de rust en de inspiratie weer stromen. Prachtig om dat na al die jaren weer te voelen. Ik kom hier graag meelezen en meepraten om mezelf actief te houden in het schrijven. Ik ben geen talentschrijver, ben niet bezig met een boek of met iets publiceren, ik schrijf niet professioneel, maar ik vind het gewoon fijn en leuk om te schrijven. Liefs, Dreaming

Lid sinds

10 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom, Dreaming. Fijn dat je je schrijflust weer gevonden hebt; blijf gewoon lekker schrijven. Succes.