Lid sinds

7 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Aangenaam kennis te maken

Hallo, Nog niet zo heel lang lees ik af en toe iets op schrijven online. Ik wil graag meer leren over schrijven. Ik wil er ook voorzichtig mee zijn, mijn eigen stijl vinden. Hoewel ik al jaren veel lees, en van alles door elkaar, is dit mijn eerste poging tot schrijven. Mijn jongste zoon gaat nu in de ochtenden naar school. Dat geeft me tijd om een paar uurtjes te werken. Dat doe ik braaf en schrijf in bulk op het moment, later wil ik gaan schaven. Of dat handig is weet ik niet. Ik gun mezelf de tijd om het te leren en ook te werken met behoud van plezier. Dat staat eigenlijk voorop.

Lid sinds

9 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Carrielle, Ten eerste: mooie naam :). Ten tweede: Ik denk dat het wel handig is om eerst in bulk te schrijven en dan pas te schaven. Laat je eerst maar lekker gaan, vrij schrijven, en kijk daarna wat goed is om over te houden. Schrijven is schrappen, zeggen ze wel, maar dan moet je eerst iets te schrappen hebben ;) Ik hoop dat je, net zoals ik en vele anderen hier denk ik zo, plezier vind in het schrijven. Ik gun het je. Groetjes, Akaatje

Lid sinds

11 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Carielle, Ga fijn schrijven. Veel lezen en blijf schrijven. Je zult merken dat dat je goed doet. Mocht je je te alleen blijven voelen; kijk eens naar een cursus. Je hebt dan een beetje houvast, of stuur eens een stukje in naar het forum. Jouw laatste twee zinnen zijn al cruciaal: leren en plezier hebben! In bulk schrijven is dat Vlaams voor in het klad schrijven? Kijk ook eens naar wat Schrijven Online allemaal te bieden heeft. Veel plezier. vrg

Lid sinds

7 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Fijn welkom! Carrielle is de naam van ons huis; we zijn een aantal jaar geleden geëmigreerd naar Frankrijk. Bulk daar bedoel ik mee dat ik veel schrijf en de fameuze inner-critic de mond snoer. Eerst wat schrijven inderdaad, anders is er niets te schrappen.