Lid sinds

7 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

"Even" voorstellen...

Hallo mede-creatievelingen, Bij deze stel ik mijzelf graag even aan jullie voor. Mijn naam is D'Ilana, 33 jaar, samenwonend met man en zoon van 13. Ik houd me al van jongs af aan bezig met schrijven. Toen ik een jaar of 8 was begon ik met het schrijven gedichtjes en korte verhalen. Daar kwam later songteksten bij. Tevens heb ik veel aan zang en dans gedaan. In de loop der jaren heeft deze hobby andere vormen aangenomen en ben ik, naar eigen idee, steeds beter geworden door veel te oefenen. Nu barst ik van de inspiratie voor een boek of scenario voor toneel of film. Deze ben ik momenteel aan het uitwerken. Daarnaast ben ik onlangs begonnen met schrijven van een column/blog (nu nog voor mezelf, puur om te oefenen) welke ik op korte termijn online wil publiceren. Later zou ik dat aanvullen met interviews en - op freelance basis - ander werk in opdracht. Het mooist is immers, wanneer je er je werk van kunt maken! Zodoende ben ik nu op zoek naar info over manieren hoe ik dat kan realiseren. Deze handige site is daarvan een mooi startpunt en één van de bronnen waar ik denk veel aan te zullen gaan hebben. Fijn om nu feedback te kunnen vragen aan mensen met dezelfde ambities en liefde voor taal. Ook van mensen die verstand van taal en allerhande zaken hebben m.b.t. de auteurswereld. Mijn eerste vraag ga ik zo ook meteen stellen. Voeg de daad bij het woord! Bij voorbaat dank voor uw tijd en aandacht! En wie weet komen we elkaar nog eens tegen op dit forum of bij de uitreiking van een of andere literatuurprijs! ;) Met vriendelijke groet, D'Ilana McCoy P.s. Uiteindelijk is het een hele lap tekst geworden. Dus dat "even voorstellen" is geen "even" meer! Tja, kort en bondig schrijven is dan ook niet mijn sterkste punt... Aandachtspunt nummer 1! :rolleyes: