Lid sinds

12 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid

Twelf - Hallo Schrijverswereld

Hallo Forumleden, Al jaren geleden maakte ik hier een account aan (2011). Sindsdien ben ik een zogenaamd snurkend forumlid.

Ik ben Wouter A. Blokdijk (bouwjaar 1968) en schrijf al weer een jaartje of tien met wisselende regelmaat. Dat doe ik nog vooral voor de lol ende hobby, maar wie weet ... ooit ...

In het dagelijks leven doe ik aan IT architectuur voor een bank, ben ik getrouwd met mijn studielief en heb twee puberzonen. Ik heb al een tijdje een blog met mijn Amerikaanse bijnaam H2O (Wouter - Walter - Water) in de naam. Daar zet ik de meeste van mijn schrijfseltjes neer.

Ik verplaats me bijvoorbeeld ook wekelijks in het weekthema op 120w.nl en soms doe ik ook aan schrijfwedstrijden mee. In 2016 won ik de Andries Greinerprijs (zie foto). En ik ben een aantal keren op shortlists van andere schrijfwedstrijden verschenen, waarbij de verhalen in een (e-)bundel verschenen (oa. City2City-wedstrijd (2014), Schrijverspunt.nl (2014/2016/2018/2019) en Hebban.nl (Hercule Poirot-2014).

Dus ik rommel lekker aan. En waarom ik hier Twelf heet. Tja, dat laat ik nog even in het midden.

Wie weet zien we elkaar wel ooit weer eens op een echte IRL Schrijven Magazine Dag in Diemen?

Schrijfgroeten,

Wouter 'H2O' Blokdijk a.k.a. Twelf.

https://h2oblogs.wordpress.com