Lid sinds

15 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

tim stelt zich voor - timwaagh

Beste forummers, Ik heb me aangemeld omdat ik wat vragen heb bij een boek/verhaal dat ik aan het schrijven ben (die stel ik ergens anders wel). schrijven doe ik omdat het me pleziert. Ik droom er (natuurlijk) stiekem van dat ik ooit de harten van vele lezers verover, maar dat is voorlopig niet aan de orde. Ik ben met mijn tweede fictieverhaal bezig. Het eerste heb ik nooit afgekregen (pc kapot, nieuwe hdd, je kent het). Ik heb nu meer tijd voor dit soort dingen, dus ik hoop dat het nu wel lukt. over mezelf: student (wiskunde, UU). In mijn jeugd was ik een grote nerd en dat ben ik eigenlijk nog steeds. Vroeger was ik een echte forummer, nu niet meer (als je goed zoekt kan je mijn gebruikersnaam op zoveel fora tegenkomen). Ik doe voornamelijk waar ik zin in heb en verder wat nodig is om in leven te blijven (nu dus studeren: mijn ouders betalen alles hehe). Egoistisch? jazeker. Op het moment is dat fietsen, lezen en dus schrijven. Ooit begonnen met het schrijven van leerboeken en alhoewel ik dat leuk vond om te doen, kreeg ik ze nooit af (het is erg veel werk). Bovendien ervaar ik het als vervelend als zo'n studie-gerelateerde activiteit je leeractiviteiten schaadt. Bovendien duurt het gewoon te lang voor mij. dat levert toch frustraties op. Het leek me ook leuk om eens wat anders te doen. Ik heb altijd van fantasyboeken gehouden en dus ben ik begonnen met het schrijven van fantasyverhalen. Verder ben ik eigenlijk geen boekenfan. De meeste literatuur vind ik ronduit saai en ingewikkeld, maar ik merk dat ik zelf ook niet altijd even rechtoe-rechtaan schrijf. Best wel hypocriet eigenlijk. Ik doe wel een beetje mijn best het allemaal technisch leesbaar te houden, dus aan ingewikkelde woorden doe ik niet echt. Wat betreft spelling doe ik niet moeilijk. We hebben spellingscontroles uitgevonden en op de forums accepteer ik gewoon dat ik niet altijd alles correct spel. Wat de literatuur betreft, denk ik dat mijn smaak wel verandert. Als het niet hoeft te concureren met makkelijke boeken, films en games, is het soms nog best vermakelijk. Ach, ik ben nog een beginner en een hobbyist. Geen pretenties hier en ik schrijf voor mijn plezier. groeten, tim

Lid sinds

15 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom op het forum, Tim, en fantasy is inderdaad erg boeiend om te lezen/schrijven. Veel plezier ermee!

Lid sinds

15 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Beste hak-op-de-tak (;0) Tim, Welkom, welkom. Ik wilde even zeggen dat de laatste loodjes iedere keer weer even zwaar zullen wegen, maar dat niets zo zoet is als het rijpe fruit van een creatie die je voltooid hebt. Denk daar eens aan als je iets ouds onafgemaakt in de hoek werpt en aan iets interessanters (nieuws) begint. Anders zul je keer op keer dezelfde afslag nemen en er na een tijdje achterkomen dat alles half-half is. Om aan iets nieuws te beginnen heb je lef nodig, maar wil je ook kunnen 'afmaken' dan is doorzettingsvermogen onontbeerlijk. Wish you luck

Lid sinds

15 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Tim, student dus jong. En dan al zo'n uitgesproken beeld van jezelf... Blijf openstaan voor nieuwe inzichten ok? Heel veel succes!