Lid sinds

7 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Even mijzelf voorstellen

Hoi allemaal, Vond het wel even netjes om mijzelf voor te stellen. Ik ben Simon, 36 jaar oud. Schrijven is altijd al een grote hobby geweest van me. Vroeger schreef ik al vele korte verhalen en gedichten, met name verhalen schrijven probeer ik weer een beetje op te pikken. Korte verhalen zijn op dit moment het prettigst voor mij, door mij ADD schieten mijn gedachten nogal eens van hot naar her en heb ik soms teveel ideeën die niet in het huidige verhaal passen. Een lang boek schrijven is nog steeds een stille wens, maar dit lijkt mij gewoon lastig. Wellicht dat het onzekerheid is, maar ook doordat mijn concentratieboog nu eenmaal erg kort is vaak. Ik wil daarom rustig beginnen met korte verhalen schrijven, wie weet groeit er vanzelf een idee of verhaal uit ooit waarmee ik een lang verhaal kan schrijven. Ik schrijf dus met name vanuit mijn passie voor schrijven, maar het lijkt mij leuk om anderen er ooit mee te kunnen entertainen. Ik beschouw mezelf nog als een schrijver noob, maar misschien valt dat ook wel mee, ik heb geen idee. Ik schrijf gewoon vanzelf en de pagina's vliegen soms voorbij, of het goed is dat is natuurlijk een tweede. Daarom kom ik eens gezellig op deze website kijken, omdat het mij leuk en gezellig lijkt en hoop ook veel bij te leren. Heb je vragen aan mij, stel ze gerust! Inmiddels heb ik al mijn eerste proeflezing online, ik ben erg benieuwd, ook naar jullie verhalen. Groetjes, Simon.

Lid sinds

11 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Hallo Simon, welkom ... wat is een schrijver noob? Ik durf je dit meteen te vragen omdat je hier zo gezellig rondkijkt en ook omdat ik momenteel vol met waarom's zit. vrg

Lid sinds

7 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Riny, met noob bedoel ik dat ik naar mijn gevoel nog veel moet leren, maar wel het enthousiasme heb alvast. Geen probleem om meteen vragen te stellen hoor, beantwoord ze graag :)

Lid sinds

11 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Hallo Shibito, ... dan ben ik ook een noob. Ik loop hier al een poosje mee, maar van schrijven komt nu niet veel, wel van lezen. Dank voor je snelle reactie. vrg

Lid sinds

7 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom op het forum, Simon! Ach, wat maakt het uit als je jezelf nog een noob vindt, zolang je maar met veel plezier schrijft! ;)