Lid sinds

15 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Lionheart stelt zich voor

Het zal een aantal onder jullie waarschijnlijk al zijn opgevallen; ik sluip hier al een paar weekjes rond. Met goede bedoelingen hoor, alleen duurt het even voordat ik me laat zien. Veertig jaar en nog steeds verlegen. Zelfs in de omgang met anderen online. Op 6 november reed ik naar huis van mijn werk. Nog niet eens halverwege stortte mijn wereld in elkaar. De bodem viel onder me weg en een wee gevoel maakte zicht meester van mijn lichaam. In een stortbui van tranen moest ik mijn auto aan de kant zien te krijgen om vervolgens in een haast krankzinnige lach uit te barsten toen ik de ruitenwissers aanzette. Nu, ongeveer drie maanden later besef ik dat ik depressief ben en met een burn-out mijn dagelijkse leegte vul. Schrijven was altijd al een heerlijke uitlaatklep voor me. Schrijven heb ik herontdekt in de laatste paar maanden. Hopelijk valt er binnen afzienbare tijd iets meer van mij te lezen dan deze introductie. Ik worstel en kom boven. Richard

Lid sinds

16 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom en sterkte. Als je je realiseert dat je depressief bent en een burn-out hebt, dan ben je al een heel eind weer op weg naar 'beterschap' denk ik. Verder zal schrijfwerk je emoties versterken en de dingen doen herbeleven, maar dat is ook heel goed.

Lid sinds

15 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi iedereen! Ik ben net nieuw en nog alles aan het besnuffelen, ik kom niet weg achter mijn pc dus dat belooft wat... Het lijkt me een geweldige plek hier om te leren en schrijftenoten te lezen en ervaringen te delen, tot gauw! groetjes Morvi

Lid sinds

15 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hi Richard, Welkom, ik moest aan mijn troetelbeertjes van vroeger denken bij de naam "leeuwenhart". (Een vd troetelneefjes.) Een leeuwenhart is sterk en komt er altijd weer bovenop. Gebruik je uitlaatklep maar goed... Het werkt helend en het helpt verwerken en dan spreek ik uit ervaring. Wees alsjeblieft niet al te verlegen, er zijn hier lieve mensen. Heel veel sterkte... Debora

Lid sinds

15 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Richard, Het duurde bij mij ook een paar weken voordat ik me voorstelde. Ieder doet het op zijn manier. Sterkte. Groetjes, Luc

Lid sinds

15 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Sorry voor de late reactie Richard. Niet de allerbeste aanleiding om te willen schrijven, maar ik hoop dat het schrijfgenoegen je zal helpen.