Lid sinds

15 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Hallo - detje

Zo ontzettend spannend is dit! Mijn naam is detje en door me in te schrijven voor een schrijvers cursus hoop ik weer op te pakken waar ik 2 jaar geleden mee wilde beginnen.... Toendertijd had ik me ingeschreven voor een kinderverhalen schrijf cursus. Maar helaas wegens familie omstandigheden niet of nauwelijks een start gemaakt. Wel heb ik in dat jaar onwijs veel geschreven maar dat had voornamelijk een therapeutisch doel. Toen merkte ik voor het eerst hoe rustig ik daar van werd. Ik dacht veel gestructuureerder en mijn ziel sprak. Het voelde fijn en ik wist dat ik hier meer mee moest doen. Puur voor mijzelf en wie weet levert het wat moois op. Dus hier ben ik, nog een onbeschreven blad. Warme groeten Detje.

Lid sinds

15 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hallo Detje Wat mooi dat je nu weer verder kunt.Wie weet kun je uit je vroegere schrijfsels weer wat halen voor nu. Ik wens je veel schrijfgenoegen en een hartelijk welkom.

Lid sinds

16 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom detje. Je ziel sprak.... heel bijzonder. Schrijf nauwkeurig op wat hij zegt, je leert er veel van, en wij ook misschien. :)

Lid sinds

15 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hi Detje, (lieve naam) Altijd je ziel, je "ik" laten spreken, therapeutisch of niet je wordt er altijd wijzer van. Veel plezier met schrijven! Warme groet terug, Debora

Lid sinds

17 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Detje! Leuke uitwerking heeft schrijven op jou :) Schrijfze.

Lid sinds

15 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hi, Detje! Je meent wat je schrijft,dat is mooi. Ook vind ik het knap dat je nog steeds zo onbeschreven bent( als blad zijnde). Hoe doe je dat?