Nieuw

Hallo everybody! My naam is Elisa, en ik ben 24 jaar maar zondag wordt ik alweer 25 jaar! :) Momenteel woon ik in America, maar per September 1 verhuis ik terug naar Nederland. Ik schrijf al since ik 12 ben, wat begon met schrijven uit een serie (like GTST, Medicopter 117, Flikken Maastrichet etc.), maar nu ook eigen bedacht. Meest of de tijd zijn het korte verhalen, en nu ben ik bezig met een boek format. Ik heb me opgegeven voor een cursus schrijven hier (personages, conflict, perspectief), en daarmee hoop ik mijn boek verder te kunnen schrijven. Ik ben erg kort van stof, doordat ik always korte verhalen schreef. I hoop om hier tips, feedback etc. te krijgen zodat ik verder kan, en ook mijn boek kan afmaken (but voorlopig is het einde niet in zicht). Ik weet niet zo goed wat ik verder moet zeggen, dus als je vragen heb... ;)

Lid sinds

9 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom! In welke taal ben je van plan je boek te schrijven? Nu gebruik je namelijk een mix van Nederlands en Amerikaans, alleen zie ik dat niet snel terugkomen in een boek ;) We helpen je hier graag bij het schrijven, hiervoor kun je stukjes plaatsen bij het kopje: Proeflezen. Gr. Mike
11 augustus 2016 - 1:31

Lid sinds

11 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik ben erg kort van stof, doordat ik always korte verhalen schreef.
Welcome.
Ik weet niet zo goed wat ik verder moet zeggen, dus als je vragen heb... ;)
Als je niet weet wat je verder moet zeggen - past dat prima bij - het kort van stof zijn. Vraag is; ben je ook echt kort van stof? Ik denk dat je hier op SOl zeer waardevol kan zijn voor Nederlands[denkende]talige schrijvers - die Engelstalig proberen te schrijven. Opleiding - studie? Which university?
11 augustus 2016 - 11:18

Lid sinds

7 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Thanks everybody:) Ik wil Nederlandse stories gaan schrijven, but omdat ik nu weinig Nederlands spreek/lees/schrijf moet I me goed concentreren voor de taal, en veel re-lezen en verbeteren :)
19 augustus 2016 - 1:15