Lid sinds

9 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker

Beter laat dan nooit

Hallo allemaal, Ach wat zal ik zeggen, ik verdwijn wel vaker naar de achtergrond. Zelfs op een forum als dit heb ik nog niet echt de moed gevonden om mijn schrijfsels van feedback te laten voorzien. Wel heb ik al een hoop tips meegelezen via anderen en zo de laatste tijd al veel kunnen schrappen en herschrijven aan mijn eigen werk. Nu werd het in ieder geval tijd voor een voorstelrondje, dus bij deze... Glenn dus, 23 jaren jong, gelukkig, geen gekke pijnlijke trauma's, eigen huis, eigen vrouw, mooie baan. Een tevreden bestaan dus! Het schrijven bestaat bij mij voornamelijk nog uit losse flodders en behoorlijk veel ideeën. Eigenlijk is nog niets compleet, behalve het scala aan monologen en gedichten wat ik heb geschreven. Het boekgenre wat mij het meest aantrekt zijn thrillers, mijn inspiratie haal ik voornamelijk uit (delen van) mijn werk en mijn eigen/andermans verleden. (uiteraard alleen de inspiratie, niet de complete verhalen. Ik schrijf niet (auto)-biografisch. Mijn wens is om beter te worden en mezelf te blijven ontwikkelen, en uiteraard om te blijven genieten van het schrijven. Ik heb geen idee of mijn verhalen/monologen/gedichten, kwalitatief voldoende zijn om ook daadwerkelijk te hopen op een eigen boek, maar dromen mag altijd! Ja ik weet het, voor tips kan ik iets op proeflezen plaatsen dat klopt! Ga ik ook zeker doen, ooit als ik ontdooid ben smile Dus alvast bedankt voor de tips die jullie aan anderen geven, ik ga er van mee-profiteren! Groetjes, Glenn Je volgt deze pagina. Klik hier om te stoppen met volgen.