Lid sinds

7 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Hallo, ik ben Runa

Hallo, Ik ben Runa, in het echte leven Tine. Ik ben 27 jaar en ik heb schrijven altijd al leuk gevonden, tenminste als het niet verplicht werd. Ik heb een tijd gedichten geschreven maar de laatste jaren schrijf ik vooral korte teksten. Dat zijn dan anekdotes met meestal mijn of een andere hond in de hoofdrol. Ik droom er van om een boek uit te brengen en het schrijven van korte anekdotes verloopt wel vrij vlot maar een lang aaneengesloten tekst neerpennen is een heel ander verhaal. Ik hoop hier wat tips aan de haak te slaan die me daarbij helpen of die het hele schrijfproces kunnen optimaliseren. Groet, Runa

Lid sinds

9 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hallo Runa, Ik denk dat je heir op de goede plek bent voor tips. Misschien is het voor jou ook een mogelijkheid om een boek uit te brengen met allemaal korte anekdotes? Of je begint aan een novelle. Wat je ook besluit, veel succes! :)

Lid sinds

7 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hallo Runa, Ik denk dat je heir op de goede plek bent voor tips. Misschien is het voor jou ook een mogelijkheid om een boek uit te brengen met allemaal korte anekdotes? Of je begint aan een novelle. Wat je ook besluit, veel succes! :)
Bedankt, dat is een optie die ik ook overweeg maar ik lees zelf liever aaneengesloten verhalen dus ik weet niet of ik er dan wel zo tevreden over ga zijn.