Lid sinds

15 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

hallo! - sed

Hallo,mijn naam is Sed en ik schrijf voornamelijk over razend interessante onderwerpen zoals kabouters,behang en de heerser van het universum.Wisten jullie dat elk jaar er een nieuwe heerser wordt gekozen die er voor moet zorgen dat het universum niet wordt veroverd door het satanische kaboutervolk? Dat zal allemaal wel,denken jullie nu natuurlijk,maar zonder het gezonde verstand van deze door het universele wezen gekozen heersers zouden jullie nu allemaal puntmutsjes dragen.Hoe dan ook,daar wilde ik het eigenlijk niet over hebben dus laat ik beginnen met hetgeen waarvoor ik hier op aarde ben: de betekenis van het zijn! Wordt het niet eens tijd dat wij mensen verder transformeren tot wij eindelijk de goden zijn waarover al eeuwen lang wordt geprofeteerd? Is het niet eens tijd om te erkennen dat de enige manier om iets van je leven te maken is om jezelf diep in de kern van de fantasie te storten,alles voor waar aan te nemen,hardnekkig blijven volhouden dat dat de hogere fijnstoffelijke realiteit is en dan de wereld in te stappen die al je verworven wijsheid in 10.000 stukjes breekt zodat je als een klein kind jankend om je moeder roept? Is dat dan niet de realiteit die ons leven een continue strijd tegen de zo verachtelijke kabouters maakt? Ja,t'is kut. Dan nu het goede nieuws! Jullie hadden het waarschijnlijk al geraden maar ik schrijf het hier nog eens in niet misteverstane woorden op: IK BEN DE NIEUWE HEERSER VAN HET UNIVERSUM!!!!!!!!!!!!..............en wees blij dat ik het ben geworden want alhoewel ik natuurlijk een droplul eerste klas ben,draag ik nog steeds geen puntmuts,geloof ik. Misschien ook wel eigenlijk...ja....zou ik soms zelf een kabouter zijn? Hoe het ook zit,kabouter of niet,jullie zijn gegroet!

Lid sinds

16 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Om het schrijfsel van deze sed (welkom overigens) beter op waarde te kunnen schatten zou het inderdaad heel leuk zijn om van sed te horen wie hij is, wat hij zoal in het dagelijkse leven doet (behalve dan de wereld redden), en of hij nog andere interesses heeft. Heerser over het universum klinkt voor mij bere interessant, verdediger tegen de puntmutsen is fascinerend, maar wat doe je dan zo heel de dag. Stel even dat je een stoffige boekhouder van 67 jaar bent, die al afhaakte toen de eerste Remington telmachine op de markt kwam, en nu dus nog steeds een 'Grootboek' met van die gekleurde lijntjes zit in te vullen met een MontBlanc vulpen en een pot inkt, dan heb je wel ontzettend veel fantasie. Het zou voor ons heel interessant zijn om dat te weten. Maar als je een telg bent uit het huidige tijdperk, opgegroeid tussen de Veronica / Jetix Transformer animatie filmpjes, dan is het heel verklaarbaar dat je de wereld gaat redden van de puntmutsen natuurlijk. Dan is het voor ons niet zo uitzonderlijk, al die snuiters gaan immers de wereld redden. Maar toch leuk bedoeld hoor. Snappie,... ;)

Lid sinds

19 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik houd doorgaans niet van 'heersers van het universum'. Niet van de 'oude' en ook niet van de 'nieuwe'. :angry: Ik zit net een boek over de gevolgen van de Tweede Wereldoorlog voor een paar Joodse weeskinderen te lezen, dus jou heersersschap valt even helemaal verkeerd :\\

Lid sinds

15 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik ben erg onder de indruk van je Sed. We moeten trots zijn dat DE NIEUWE HEERSER VAN HET UNIVERSUM!!!!!!!!!!!! zich op onze site meldt, gebeurt toch niet elke dag dat een hogere macht zich komt melden. Dus eeeh hogere macht, wat doe je verder dan ons behoeden van het dragen van puntmutsen?

Lid sinds

17 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
IK BEN DE NIEUWE HEERSER VAN HET UNIVERSUM!!!!!!!!!!!!..............
En als we meer van Sed willen weten uit interesse voor een mede schrijver, is daar in jou geval dan een speciale manier voor om je te laten reageren? Hier zijn wij gewend om te reageren op goed bedoelde reacties. Vooral als wij het onderwerp zelf hebben aangemaakt. Dus ik zou het leuk vinden als je nog even zou willen reageren op de reacties die je hier allemaal hebt gekregen.

Lid sinds

15 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Sed, Ik vindt je grappig. Moest erg om je lachen! Blijf maar lekker jezelf. Maar vooral zo grappig dan blijf ik je aandachtig id gaten houden. groet Detje.

Lid sinds

15 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Zodra ik meer over mijzelf weet zal ik het jullie laten weten. Op dit moment ben ik bezig om mijn hersenspinsels op een voor jullie wat meer leesbare manier op het scherm te toveren want nog meer opmerkingen over de technische kant van het schrijven kan de heerser niet aan. En aangezien ik alles in een ruk uit mijn hoofd in typ kan dat wel wat tijd vergen. Mijn doel is om in 1 keer een verhaal te schrijven zonder correcties achteraf. Of dat gaat lukken? Wie weet, maar dat lijkt me een mooie manier om in trance te raken en de enige methode om echt te leven op de plek die me van zoveel inspiratie voorziet. Dit voorgaande gedeelte is alweer beter dan het stukje erboven toch? Hmmmm, ik geloof dat ik een kabouter hoor. Tijd voor actie!!!!

Lid sinds

15 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
In trance, in één ruk een boek schrijven? Dat lijkt me een hele uitdaging! Fantasie heb je genoeg lijkt me. Hou ons een beetje op de hoogte. Welkom op aarde en veel succes.

Lid sinds

15 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Het is een lastige keuze. Ik ben half-evil, half-heilig. Wie niet he? Buiten het feit dat ik niet weet wat evil en heilig is, geloof ik toch niet dat ik op aarde ben. De aarde is me te klein en haar doelen ook. Kan mij het schelen die aarde, zo leuk zijn jullie ook weer niet. Lastige keuze. Mijn mening over de wereld verandert met de minuut. Hou ik van jullie of haat ik jullie? Interesseert jullie mening mij of niet? Sex of liefde? Liefde staat in de weg van kosmische sex......... Liefde is het grootste kwaad! Maar om dat dan ook te gebruiken,........zeer kinderachtig. Kom,zeg eens iets wat mijn mening over jullie verandert. :\\

Lid sinds

15 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik heb zelden iemand zoveel wartaal horen uitslaan. Ik zou bijna denken dat je bezeten was, maar ik ken je niet en het zal wel een rol zijn die je speelt.

Lid sinds

15 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
@nachtdichter: Om eerlijk te zijn wist ik niet dat het er zo formeel aan toe ging bij voorstellen. Maar in dat derde stukje was ik bezeten door de demoon van het bier. Ik ben een heel slecht acteur dus ik ben bang dat ik geen rol speel. Ik ben hooguit wat verlegen. :)

Lid sinds

15 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Uit wat ik van je lees kom je over als een eigenzinnig geval, zonder dat als plakkerig etiketje op je te willen drukken. Verfrissend vind ik dat je schrijfsels hierboven en op de rest van het forum niet erg sociaal wenselijk zijn. En het effect van je gebrabbel is dat de grote vraag van dit topic wordt: wie is sed?, iedereen heeft zo zijn gedachten daarover, terwijl het eigenlijk de bedoeling is dat jij daarover iets aan ons vertelt. Leuk. Maakt me nieuwsgierig. Daarbij spreekt je schrijfstijl me wel aan. Ik ga je een beetje volgen, denk ik.

Lid sinds

15 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Tjee. Nu nog een reactie op mijn introductie! Wat had ik ook alweer geschreven, iets met kabouters en heersers van het universum geloof ik. Afieke, mijn naam is Serge en ik ben 36 jaar. Mijn interesses zijn van de filosofie, religie en alles wat een antwoord op het grote mysterie zou bezitten gegaan naar meer zinnelijke zaken als drank, roken en sex. En nu groeit mijn leven uit tot één grote ego-trip om uiteindelijk een beestachtige magnetische aantrekkingskracht te verwerven waardoor de hele wereld naar mijn wil buigt. Tenminste, zo zou het moeten zijn. En wie stopt me? :lol:

Lid sinds

15 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Daar heb je dertien weken en twee dagen over gedaan, sinds 26 januari. Zie je wel dat het niet meevalt om in een keer zonder fouten een verhaal te schrijven zonder correcties achteraf? :D Je houdt in elk geval van goede muziek zie ik. En kabouters zijn bijzonder nuttig. Alleen die puntmutsjes... tja. Daar zou je een keer iets aan moeten doen Sed. Echt hoor!

Lid sinds

15 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik begin langzaam te geloven dat jij heel stiekem toch een puntmutsje draagt. Welliswaar in het geheim maar toch...... Ik had het niet over spellingsfouten overigens. Dat interesseert me nog steeds weinig. Eerst maar eens iets boeiends verzinnen dan komt de rest ook wel. Verder ben ik al 4 jaar gestopt met blowen, heb twee neefjes en veel haar tussen mijn billen. Dat haar begin ik te missen op mijn hoofd en dankzij het roken stink ik uit mijn bek. Ik kan niet zingen, dansen of spreken voor een groot publiek en ik zit al een jaar of 6 in een verlate pubertijd. Dankzij mijn drankgebruik kan ik me de keer dat ik ontmaagd ben amper herinneren, al mijn schoolactiviteiten zijn op niets uitgedraaid en ik werk al meer dan tien jaar bij een stomerij. Kortom, ik ben de ideale man want dankzij mijn sterke karakter denk ik nog steeds dat ik god ben. En dankzij mijn mooie blauwe ogen natuurlijk en het feit dat ik kan leviteren. Willen jullie nog meer weten?

Lid sinds

15 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
:D Nu zullen jullie het ook weten ook. Had ik al verteld over die keer dat ik mijn elleboog had gebroken?