Heav
Hallo :)
Mijn naam is Heavenly, ik ben 17 jaar en woon in België.
De interesse om te schrijven is er al even. Ik wou altijd al een opleiding 'Audiovisuele kunsten' volgen, maar sinds enkele tijd heb ik besloten om voor verpleegkunde te gaan. Ik heb het gevoel dat ik uit deze job meer voldoening zal halen, ik werk nu eenmaal graag met mensen en ben zeer gemotiveerd in het vak biologie. De wil om te schrijven is eigenlijk niet verdwenen daardoor, ik zou dit graag in mijn vrije tijd verder ontwikkelen. Daarom heb ik mij aangemeld op dit forum, zodat ik andere mensen kan leren kennen, ervaring kan opdoen en mijn eigen verhalen kan delen. Mijn grote droom is dan ook om ooit mijn eigen boeken in handen te kunnen houden :)
Sinds enkele tijd heb ik het zeer moeilijk door en relatiebreuk. Ik had eerlijk gezegd gehoopt dat ik mijn pijn zou kunnen onderdrukken door te schrijven :) Tijd heeft al veel genezen, maar de hevige emoties zijn op sommige momenten nog hardnekkig aanwezig. :(
Ik hoop hier veel nieuwe mensen te leren kennen, en om veel bij te leren. Kritiek is zeer welkom!
Heav
Welkom, Heav en succes.
Welkom, Heav
Welkom Heav. Ik hoop dat je
Bedankt iedereen!
Welkom en veel succes,
Welkom.