Lid sinds

15 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Hallo Allemaal - Miss Fiction

Hallo allemaal, ik sta bekend op forum's als Miss Fiction, nu al voor een tijdje. Mijn probleem is dat mijn hoofd bordenvol fantasie en altijd nieuwe ideeen. Sinds een tijdje probeer ik al te schrijven maar tot nu toe kom ik niet erg ver. Jammer genoeg dan, ik kan gewoon niet verder op een gegeven moment. In mijn hoofd is het al helemaal af... maar om het op papier te krijgen. Ik hoop dat ik hier meerdere mensen kan vinden die mij kunnen helpen en tips kunnen geven zodat ik eindelijk een keer mijn hoofd leeg kan maken op papier.

Lid sinds

15 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi, hoi. Misschien gewoon maar ergens beginnen? Flarden opschrijven en later de puzzelstukjes op de juiste plaats leggen? Als het eerst maar eens op papier staat. Of misschien toch een cursus volgen zodat je je ideeen beter kunt reguleren. Een beetje hulp van buitenaf kan geen kwaad indien je er zelf niet mee wegkomt. Veel succes!

Lid sinds

15 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik kan je zeker de cursus van de loi aanraden. Daar zit veel theorie bij waar je echt wat aan hebt. Ook Schrijven online heeft een leuke cursus voor beginners.

Lid sinds

15 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hopelijk kunnen wij je enthousiast maken. Klim in je pen en schrijf! Als je hoofd zo boordevol zit, wordt het tijd om het ventiel open te zetten. Straks ontplof je nog...

Lid sinds

16 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom miss.