Lid sinds

7 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Even voorstellen

29 juni 2016 - 22:58
Hallo allemaal, Vroeger schreef ik al gedichten, ik gebruik ze nu vaak beroepsmatig, de gedichten komen uit mijn hart en schrijf ze zo op papier of op mijn toetsenbord. Een van mijn laatste gedichten: Anders, Je voelt je zo lang je het kan herinneren anders, indrukken van mensen, emoties komen dagelijks op je af, leeggezogen door anderen ging je soms bergaf. je hebt zo veel te geven, toen wist je het nog niet Tot je ontdekte, dat de gave die je hebt niemand het zo ziet Alleen met je talent, ging je de wijde wereld in De creatieve kant ging je gebruiken het gaf je leven weer zin @ Alie Vos-Doller Het gedicht gaat over mijzelf, ik ben een extraverte hoog gevoelige persoonlijkheid en heerlijk creatief. Misschien tot ziens of horens. Dankjewel voor het lezen En voeg mij maar toe hoor, welkom

Lid sinds

11 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
29 juni 2016 - 23:42
Dag Alie, welkom. Als je de regeltjes leest die horen bij - "Even voorstellen" en "Proeflezen" - zie je dat er iets mis gaat in jouw 3 topics. Je gedicht plaats je beter niet in dit topic. En bij proeflezen - ditzelfde gedicht - stel je geen vragen aan de proeflezer.

Lid sinds

7 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
30 juni 2016 - 7:23
Ik had het gezien Yrret, ik kon het gedicht nog van mijn profiel weg halen, achteraf, maar wist niet hoe dit in het forum moest of moet, ik heb proeflezen al gevonden. Dankjewel. Staat het verder allemaal goed? Lieve groet Alie