Lid sinds

7 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

kennismaking ïk ben nieuw hier

Hallo allemaal, Ik ben Mirabella69 ik ben 47 jaar gescheiden en heb 3 kinderen en een wonderlijkwerkend brein dat ADHD heet. Ik vind het heel erg leuk om met schrijven bezig te zijn. Mijn eerste boek waar ik mee bezig ben gaat over mijn leven met ADHD hoe het voelt hoe het werkt vanuit de pracktijk als gelukkige met.... en natuurlijk een stukje auto biografie wie ben ik, etc etc. zeker bruisend van verwikkelingen Het boek gaat de titel krijgen Anders. Denken. Hilarisch. Doen. Zo via de kleine schrijf opdrachten leer ik steeds bij. Ik heb zoveel ideëen maak zoveel bijzondere dingen mee die ik dan op papier wil verwerken. Uiteraard met een eigen schrijfstijl, Ik hoop van iedereen veel te leren Ik ben blij met ongezouten commentaren, zowel negatief als positief. zodat ik er van kan groeien, ik snap niet alles meteen, dus zal ik doorvragen. Zoveel schrijvers zoveel meningen toch... dan blijft lezen boeiend. P.s Ik ben niet zo handig met computer dingetjes dus dat gaat soms beetje fout, kan ik een boek over schrijven :) Hoop van jullie te horen, tot gauw, Mirabella69

Lid sinds

9 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Mirabelle 69 en welkom op dit forum. Ik denk dat je hier veel van iedereen kunt leren. Het werken met de schrijfopdrachten werkt heel goed. Iets plaatsen op proeflezen is wellicht ook iets voor je :) Groetjes, Astrid

Lid sinds

7 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dank je Akaatje het plaatsen op proeflezen vind ik lastig aangezien ik schrijf zoals ik praat en nogal eens punten en komma's vergeet, voordeel is dat het er staat zoals ik het denk, en ben, maar tegen de tijd dat mijn boek is geredigeerd, zodat het leesbaar is voor meerderen durf ik stukjes te plaatsen duss wordt vervolgd...