Lid sinds

8 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker

Nieuw bij de schrijvenonline

20 juni 2016 - 11:25
Hallo,allemaal mijn echte naam is Jennifer Jamin en ik ben tijdje nieuw bij schrijven online. Ik heb speciaal verkozen iets bezig met mijn hobby vak schrijven. In Mondeel ben ik tussen drukbezig met mijn eerste manuscriptie beschrijven van mijn eigen zelf orgineel geschreven verhaal. Het verhaal is nog niet klaar hij moet tot 100 per pagina vol geschrevende plot van het einde verhaal nog veder afmaken en daarnaa in het word text worden opgeslagen. Ik maak een stuk of twee verschillende serie reeks delen van het verhaal in het hetzelfde jaar 2016. De Iste en de 2de Reeks van het verhaal heet; Thuis,bij de zee en Ravelord het hoofd tittel heet dan;The secret school of high North-west fallen.(Hoofd tittel op z'n engels vertaald.) Het moet een soort kinde/jeugd kort verhaal voorstellen die geschrikt voor jongeren met een leeftijd van ongeveer 9 jaar en ouder.bovendien met weinige geweldig groftaal gebruikt is hier bij niet mij toegestaan. Het genre van het verhaal bevat met een mix van Drama,humor,actie en veel met spanning. Fantasy,SF-Horror,misdaad en avontuur speciaal bedoelt voor de toekomstige jonge Lezers. Het eerste stukje verhaal gaat over een eenzame,jonge blonde meisje van ongeveer 14 jaar oud. Ze is namelijk hard gepest overval op school en zelf is zij door een groep meiden groep van de waterpolo club weg diep getreiterd door een van haar mede speler het meeste betrokkene pesterijen gekregen. Ze liever dan weg weer gaan uit haar woonplaats en ze verhuist zonder haar ouders in een oude standhuisje om te wonen.dat is mijn uitgebrachte idee en ik volg helaas geen schrijf cursus,dat vond ik helemaal niet nodig hoor,ik leer liever het zelf uit mijn hoofd schrijven,Af en toe heb ik wel een schrijf tips en advies nodig. :!: :thumbsup: