Lid sinds

7 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Hallo allemaal!

Goedemorgen of goedemiddag, dat hangt er vanaf om hoe laat jullie opgestaan zijn. :-) Ik ben Joke VG, en sinds een dik half jaar ben ik bezig met het schrijven van voorleesverhalen voor kinderen die ook voor de ouders boeiend zijn, ik probeer ook het genre kortverhalen wat onder de knie te krijgen en ik ben ook begonnen aan een jeugdverhaal. Heel lang heb ik niets gedaan met mijn taalgevoel, met als excuus: te druk. Een dik halfjaar geleden is door een wending in mijn leven het besef gekomen: het is nooit te druk om te doen wat je graag doet. En dus bij deze: ik lees weer meer (lees: verslind), ik schrijf zelf en ik lees mijn verhalen af en toe voor in de klas van mijn dochter. Ik vind de rubriek proeflezen fantastisch, eindelijk kan ik aan een niet bevooroordeeld en ervaren publiek voorleggen waar ik mee bezig ben. Begrijp me niet verkeerd, ik apprecieer de feedback van familie en vrienden enorm, maar ik denk dat ze zich toch geregeld inhouden als het kritiek betreft. ;-) Ik hoop hier heel erg veel bij te leren, zodat ik kan groeien in wat ik graag doe. Fijne dag nog verder! Joke

Lid sinds

9 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom op dit forum Joke. Fijn om je enthousiasme te lezen. Ik denk dat je hier op de goede plek zit. Veel schrijfplezier :)