Lid sinds

15 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Ook even voorstellen - steffie1980

Hoi medeschrijvers/sters :) Ik zal me ook even voorstellen. Mijn naam is Steffie, ik ben 28 jaar en woon sinds drie jaar in Belgie. Ik ben geboren in Nederland en daar ook opgegroeid. Nadat ik mijn Belgische man heb leren kennen ben ik meeverhuisd en het bevalt me prima. Samen hebben we vier kinderen. Luca 6 jaar, Ruby 4 jaar, Djamai 1,5 jaar en Xyno van 4 maanden. Ook hebben we drie honden dus het is hier een gezellige drukte. Mijn hobby is momenteel alleen schrijven. Vroeger had ik paarden en ging ik naar de hondenschool, maar met onze vier kleintjes is daar gewoonweg geen tijd meer voor. Verder lees ik ook graag. Mijn grootste droom is altijd het uitgeven van boeken geweest. Zowel mijn levensverhaal (waar ik mee bezig ben en aan het onderhandelen) alszijnde jeugdboeken. Af en toe schrijf ik ook gedichten en wie weet kan ik ze nog ooit bundelen. Willen jullie meer van me weten? Vraag maar raak...ik ben een open boek ;) groetjes Steffie

Lid sinds

15 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Nou, ik ben eigenlijk wel benieuwd naar je levensverhaal. Kun je daar wat meer over vertellen?

Lid sinds

15 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dag Steffie, Een druk leventje dus. En dan nog tijd vinden om te schrijven? Dat vind ik knap. Veel succes!

Lid sinds

17 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Steffie, welkom hier! Xyno, wat een grappige naam met die x en die y :P

Lid sinds

15 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
thx voor de reacties druk is het wel maar ook erg gezellig :) xyno hebben we eigenlijk zelf verzonnen het is eigenlijk afgeleid van zino maar wilde iets speciaals. Het betekent de zoon van zeus hahaha