Lid sinds

15 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

hoi ik ben marieke - marieke1983

hallo allemaal, ik ben marieke, 25 jaar oud en pas afgestudeerd aan de pabo. mijn hobby's zijn lezen knutselen en bezig zijn met dieren en kinderen. sinds kort probeer ik zelf wat te schrijven ( gedichtjes/versjes voor kinderen ) verder werk ik in de BSO, met heel veel plezier en ik hoop hier heel veel te leren over schrijven. groetjes Marieke

Lid sinds

19 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
  • Moderator
  • Administratie
  • Beheerder
Welkom marieke. Je bent helaas niet de eerste Marieke. Nummer 7 ofzo :) Wat is BSO trouwens? Basis School Onderwijs?

Lid sinds

15 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
mijn naam is niet echt uniek te noemen haha BSO betekend buitenschoolse opvang, dus op het moment ben ik nog niet aan het werk in het onderwijs zelf.

Lid sinds

17 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Marieke, Hier zul je zeker veel vinden om verder te komen met schrijven. Het is hier heel leerzaam en een ieder is meestal wel bereid om op een schrijvers vraag te reageren. Heel veel succes met je hobby's.

Lid sinds

16 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Marieke, welkom hier! Bezig zijn met kinderen en dieren.. een leuke combinatie. Kunnen schattige/leuke resultaten opleveren. Heb inmiddels al wat van je dichtkunst mogen zien... het ziet er leuk uit. Leest ook vlot ;)