Lid sinds

15 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Boeee

Hoi, ik ben Leonoor. Ik hoorde van deze site via een vriendin, en ik dacht: laat ik daar maar eens gaan kijken, aangezien ik wel eens gedichten schrijf. Soms schrijf ik er elke dag 1, soms zit er een paar maanden tussen :P Verschilt dus heel erg, maar ik wil er wel weer meer mee bezig :) Niet dat het veel voorstelt allemaal.. Voorbeeldje? Oké, vooruit ;) en weer ging ik verder niet wetende dat daar de afgrond was hou zou ik het kunnen weten? ik was nooit het slimste meisje van de klas en toen staarde ik in het ravijn mezelf afvragend wat nu te doen opgejaagd door van alles geen terugkeer meer naar toen mezelf te pletter springen in de toekomst of verzwolgen worden door het verleden ik zoek, ik denk, ik overleg en ik vind geen enkel argument of reden :o Denk dat dat wel genoeg was, voor een eerste verhaaltje. Daaaag! x

Lid sinds

15 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
*zucht* Aangezien je geen reacties kan verwijderen (?) spam ik mn verhaaltje wel vol ;) Het is al gelukt xD

Lid sinds

15 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hallo Leonoor. Je kunt je eigen teksten bewerken. Onder aan je tekst staan: bewerken antwoorden citeren. Als je je eigen reactie wilt verwijderen, plaats je gewoon drie puntjes wanneer je bewerkt (bijvoorbeeld). Het vakje blijft dan staan, maar zonder iets erin. O ja, welkom nog.

Lid sinds

15 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dag Leonoor, heb ik dit gedicht/verhaal hier al niet gelezen en van reactie voorzien?

Lid sinds

16 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Boeee

Lid sinds

15 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
@lien: Dat zou zomaar kunnen, ik heb hier ergens nog een gedicht gepost ;) @Waus: Lang verhaal. Ik heb op een dagboeksite een profiel en daar heet ik Boe!, maar hier kon ik geen uitroepteken in m'n naam zetten, dus ik maakte er maar Boeee van ;) @Wil V.: Toen ik dit schreef, was ik 15 jaar oud. Ik ben het nu nog steeds, en schrijf ook nog steeds genoeg. Alleen heb ik deze site een beetje verwaarloost :o @de rest: Dankje! :D Grtz, Boeee

Lid sinds

16 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Boeee, welkom hier. Je dichtstijl doet me denken aan die van mij toen ik 17 was en past wel bij tieners, denk ik. :)