Lid sinds

15 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Amaris stelt zich voor

Hallo iedereen!! Al meer dan een jaar kom ik op deze site. Eindelijk heb ik me ingeschreven. Mijn (echte) naam is Sanne en ik ben 16 jaar oud. Ik schrijf al zolang ik me kan herinneren -gedichten, verhalen. Op mijn twaalfde besloot ik dat ik schrijfster wilde worden. Begin vorig jaar bracht ik samen met een vriendin de dichtbundel "(Ge)dichten voor Zambia" uit, in eigen beheer. Hiervan ging de opbrengst naar een klaslokaal in Zambia, dat we vervolgens met een groep gebouwd hebben. Het liefste schrijf ik verhalen in de categorie avontuurlijke fantasy. Naast schrijven zijn mijn andere hobby's lezen, tekenen, muziek luisteren en buiten zijn (bijvoorbeeld wandelen in het bos.) Ik interesseer me in andere culturen (culturele antropologie dus) en reis graag. Groeten, Amaris.

Lid sinds

16 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Sanna/Amaris! Wat geweldig dat de opbrengst van je gedichtenbundel gebruikt werd voor het bouwen van een klaslokaaltje. En dan ook nog eens zelf meehelpen...

Lid sinds

15 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Sanne/ Amaris, Ik heb even gekeken naar de site die bij je profiel staat vermeld. Wat dapper van je om zo'n bijzondere reis te maken! Dat kunnen weinig mensen je nazeggen. Alleen vond ik de voorkant van je boek een beetje kinderachtig, maar dat doet niets af aan mijn bewondering voor je!

Lid sinds

15 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dank jullie wel, iedereen, voor de aardige reacties!!! :D Four Seasons, wat betreft de voorkant van het boekje ben ik het met je eens, dat was de bedoeling. De tekeningen zijn namelijk gemaakt door mijn kleine zusjes, zodat het de inhoud wat luchtiger zou maken. ;) Groeten, Amaris.

Lid sinds

15 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
De tekeningen zijn namelijk gemaakt door mijn kleine zusjes, zodat het de inhoud wat luchtiger zou maken. ;) Groeten, Amaris.
Dank je voor je uitleg, Amaris! Het maakt de inhoud ook luchtiger, maar als ik dat boek tegen zou komen in de boekhandel zou ik het niet zo gauw inzien (en kopen maar dat is een volgende stap). Als ik de kaft zou zien, zou ik denken dat het boek meer geschikt is voor de wat jongere lezers ipv voor mijn leeftijdsgroep. Maar een ander ervaart het misschien anders.