Lid sinds

8 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker

MVEBugeltje aan het schrijven!

Hallo allemaal, Hier dus een leek met schrijven.... maar die het wel heel leuk vindt om te doen. Dus via via op deze site terecht gekomen en al heel veel tips etc. gelezen. Wie weet vallen dan alle puzzelstukjes op hun plek. Wat het gaat worden weet ik nog niet of alleen verhalen,columns of toch grotere verhalen. Ik ga hier in ieder geval goed rondkijken, veel lezen en een hoop inspiratie opdoen denk ik. Mocht je verder nog vragen hebben dan hoor ik die wel. Iedereen veel schrijfplezier en ik ga genieten van jullie verhalen.

Lid sinds

8 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom MVEBugeltje, Wat het gaat worden weet je nog niet, maar je schrijft ook dat je het leuk vind om te doen... Wat impliceert dat je al geschreven hebt. Intrigerend. Plaats eens iets op proeflezingen, spring in het diepe, misschien dat de reacties je zullen helpen bij het maken van een keuze. Makker

Lid sinds

11 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Gewoon d o e n , MVEBugeltje en lekker veel muziek luisteren. Dan kunnen we spoedig ook van jouw verhalen genieten. Puzzelen? er valt genoeg te puzzelen. Welkom en succes!

Lid sinds

8 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom op de website ;). Het maakt niet uit dat je nog geen keuze hebt kunnen maken. Schrijf verschillende dingen en in verschillende stijlen, zo ontdek je waar je talent ligt. Veel succes :)