Lid sinds

8 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker

Dag schrijvers

Mijn naam is Jannemieke en ik ben 16 jaar oud. Toch ben ik al vrij lang bezig met schrijven, ook al is daar nog nooit wat uitgekomen. Nu schrijf ik vooral zkv's en gedichten. Ik kwam deze site gisteravond tegen, ik meteen enthousiast. Registreren, inloggen. En dan nu mezelf even voorstellen. Dus dag schrijvers. ik hoop van jullie veel te leren. Ik vind het doodeng om mijn schrijfsels hier te plaatsen want ik wil mezelf ontzettend graag bewijzen en dan faalangst soms een beetje in de weg. Maar ik wil graag veel leren, dus dat is een brug die je moet slaan en dat vind ik het zeker waard!

Lid sinds

11 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Jannemieke Poels, Faalangst is een heel bekend verschijnsel; probeer het op zij te zetten. Plaats je schrijfsels. Neem een duik in het diepe... Succes. :)

Lid sinds

11 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Maar ik wil graag veel leren, dus dat is een brug die je moet slaan en dat vind ik het zeker waard!
Op SO zijn brugwachters die je beschermen. Welkom.

Lid sinds

8 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Maar ik wil graag veel leren, dus dat is een brug die je moet slaan en dat vind ik het zeker waard!
Op SO zijn brugwachters die je beschermen. Welkom.
Dankjewel! Ik heb een gedichtje geplaatst bij het proeflezen, ik ben heel benieuwd of je het wat vindt.

Lid sinds

8 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Maar ik wil graag veel leren, dus dat is een brug die je moet slaan en dat vind ik het zeker waard!
Op SO zijn brugwachters die je beschermen. Welkom.
Dankjewel! Ik heb een gedichtje geplaatst bij het proeflezen, ik ben heel benieuwd of je het wat vindt.

Lid sinds

15 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Jannemieke, je zult hier vast veel leren. En die faalangst hoort bij het schrijven :)