Lid sinds

16 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker

€line

Hallo allemaal, Na een lange pauze heb ik weer besloten terug te keren. Ik kon niet meer wegblijven van het forum SO. Inmiddels heb ik gezien dat er al aardig wat nieuwe mensen na mijn tijdelijke vertrek zich hier hebben gesetteld... Bij deze ga ik me even voorstellen. Sommige mensen zullen mij nog wel herrinneren, en zoals mijn naam op het forum al verteld, ik heet Eline. Ik ben opgegroeid in een gezin van 5 meiden en 1 jongen, waarvan ik de tweede ben. Ruim 17 jaar probeer ik een plek in de maatschappij te veroveren. Ik studeer Verpleegkunde aan de Hogeschool Rotterdam. Waarom ik voor deze opleiding heb gekozen? Ik wil me graag inzetten voor mensen die zelf niet weten wat een gezonde manier van leven is. Graag wil ik me richten op derdewereldlanden of crisissituaties. Hobby's? Ja! Af en toe raak ik geobsedeerd door de schilderkunst en heb ik er wel eens een handje van het zelf weer eens uit te proberen. Daarnaast luister ik graag muziek en zing tegelijkertijd mee. Lezen vind ik ook ontzettend leuk om te doen. Vaak lees ik net zo lang totdat mijn boek uit is :P Erg slecht voor je nachtrust, kan ik je verzekeren. Haha... En natuurlijk vind ik het schrijven van verhalen en gedichten erg leuk. Nog niet lang geleden heb ik ontdekt dat het schrijven van historische verhalen een 'kwaliteit' van mij is. En gedichten schrijven vanuit de 'ik' perspectief, waarbij de inhoud veel raakvlakken heeft met het dagelijks leven; de realiteit. Dit was het even over mij. Als jullie meer willen weten, vragen stellen staat vrij :D

Lid sinds

15 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hallo €line, nu kan ik je officieel (of is het officieus?) welkom heten! Hoe ben je erachter gekomen dat je talent hebt voor het schrijven van historische verhalen, als ik vragen mag?

Lid sinds

16 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker