Lid sinds

16 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker

€line

Hallo allemaal, Na een lange pauze heb ik weer besloten terug te keren. Ik kon niet meer wegblijven van het forum SO. Inmiddels heb ik gezien dat er al aardig wat nieuwe mensen na mijn tijdelijke vertrek zich hier hebben gesetteld... Bij deze ga ik me even voorstellen. Sommige mensen zullen mij nog wel herrinneren, en zoals mijn naam op het forum al verteld, ik heet Eline. Ik ben opgegroeid in een gezin van 5 meiden en 1 jongen, waarvan ik de tweede ben. Ruim 17 jaar probeer ik een plek in de maatschappij te veroveren. Ik studeer Verpleegkunde aan de Hogeschool Rotterdam. Waarom ik voor deze opleiding heb gekozen? Ik wil me graag inzetten voor mensen die zelf niet weten wat een gezonde manier van leven is. Graag wil ik me richten op derdewereldlanden of crisissituaties. Hobby's? Ja! Af en toe raak ik geobsedeerd door de schilderkunst en heb ik er wel eens een handje van het zelf weer eens uit te proberen. Daarnaast luister ik graag muziek en zing tegelijkertijd mee. Lezen vind ik ook ontzettend leuk om te doen. Vaak lees ik net zo lang totdat mijn boek uit is :P Erg slecht voor je nachtrust, kan ik je verzekeren. Haha... En natuurlijk vind ik het schrijven van verhalen en gedichten erg leuk. Nog niet lang geleden heb ik ontdekt dat het schrijven van historische verhalen een 'kwaliteit' van mij is. En gedichten schrijven vanuit de 'ik' perspectief, waarbij de inhoud veel raakvlakken heeft met het dagelijks leven; de realiteit. Dit was het even over mij. Als jullie meer willen weten, vragen stellen staat vrij :D

Lid sinds

15 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hallo €line, nu kan ik je officieel (of is het officieus?) welkom heten! Hoe ben je erachter gekomen dat je talent hebt voor het schrijven van historische verhalen, als ik vragen mag?

Lid sinds

16 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Four Seasons, dank je wel voor je welkom :) Uitproberen. Ik was bezig voor een schrijfwedstrijd (deadline a.s. 1 april) en merkte dat ik het schrijven van historische verhalen zelf heel prettig en leuk vind, en me daarnaast ook weet te verplaatsen in plaats en tijd waar het verhaal zich afspeelt. Daardoor ging het schrijven goed en het leest goed (hebben ze me laten weten) ;)

Lid sinds

16 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Dank je wel Zjors en Roos ;) Waarom ik weg was? Druk, druk, druk.... wie kent dat niet? Na mijn examen ging ik voor 3 maanden full-time werken, soms met nachtdiensten (nee, niet in een ziekenhuis of wat) Ik had geen tijd en zelfs geen inspiratie om te schrijven. Ook de tijd die ik hier besteedde werd verleden tijd. Na die drie maanden ben ik gaan studeren, wat ook de nodige tijd en energie vergde. Inmiddels ben ik geinstalleerd en weet ik wat er mij allemaal te wachten staat. Ik heb weer een duidelijk overzicht te pakken en kan daar nu weer het een en ander aan schrijven besteden.

Lid sinds

15 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom €line Een soort herintreedster... Wat mooi dat je zo jong al je eigen kracht ziet. (historische verhalen) Ik zoek me een ongeluk maar kan nergens mijn beste kant vinden. Geeft niks, ik ben nog jong (ahum) :D Ik wens je succes in alles wat je doet!

Lid sinds

16 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Eline

Lid sinds

16 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Dank je wel allemaal... vind het leuk om hier weer terug te zijn. Jonge herintreedster ;) dat ben ik zeker :P Wil, misschien is je beste kant moeilijk te vinden omdat je op meerdere gebieden goed kunt schrijven. Geeft niets toch ;) Schrijf gewoon lekker verder!

Lid sinds

17 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Haha, ja Waus... maar dat geeft niet, toch? Dank je wel ;)
Nee, geeft niet :) Leuk om je hier weer te zien.