Lid sinds

8 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid

Proeflezers gezocht!

Hoi allemaal! Ik ben nieuw op het forum en wil graag jullie mening weten :D Ik ben bezig met mijn verhaal 'Reiziger'. Nu heb ik al een aantal korte losse stukjes op proeflezen gezet, maar dit zijn te korte en kleine fragmenten van wat ik al heb geschreven. Nu is mijn vraag, zijn er een aantal mensen (3 of 4) waar ik een groter stuk tekst naar toe kan sturen? En dan kritische, tips en tops kunnen geven over het stuk? Dit zodat ik weet of het wat is wat ik schrijf ;) Ik lees graag in ruil hiervoor ook jullie proefstukken! Dankjewel alvast!

Lid sinds

8 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi JuneTheunissen, Ik vind je stukjes van Reiziger leuk en interessant om te lezen. Waar ik wel benieuwd naar ben: hoe lang is het stuk? Wanneer wil je er uiterlijk een reactie op? Als je wilt ben ik bereid je te helpen :)

Lid sinds

11 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi June, Vermeld ook even bij je oproep wat je bereid bent terug te doen voor de tijd die je van anderen vraagt. Proeflezen kun je laten doen, door een tekstburau bijvoorbeeld, en dat kost geld. :!: Je kunt hier ook aanbieden om in ruil voor proeflezen van jouw werk, te proeflezen voor iemand anders. Groetjes en succes!

Lid sinds

8 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
Hoi JuneTheunissen, Ik vind je stukjes van Reiziger leuk en interessant om te lezen. Waar ik wel benieuwd naar ben: hoe lang is het stuk? Wanneer wil je er uiterlijk een reactie op? Als je wilt ben ik bereid je te helpen :)
Hoi Dave89! Ik ben nu druk bezig met het stuk over het begin. Dit is ongeveer 5/6 pagina's. Er zit geen uiterlijke tijd aanvast, doe maar gewoon op je gemak ;) Heel erg fijn dat je mij wilt helpen, als ik ook iets voor jou kan proeflezen zeg het maar!

Lid sinds

8 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi JuneTheunissen, Ik vind je stukjes van Reiziger leuk en interessant om te lezen. Waar ik wel benieuwd naar ben: hoe lang is het stuk? Wanneer wil je er uiterlijk een reactie op? Als je wilt ben ik bereid je te helpen :)
Hoi Dave89! Ik ben nu druk bezig met het stuk over het begin. Dit is ongeveer 5/6 pagina's. Er zit geen uiterlijke tijd aanvast, doe maar gewoon op je gemak ;) Heel erg fijn dat je mij wilt helpen, als ik ook iets voor jou kan proeflezen zeg het maar!
Geen probleem! Ik zie het verschijnen en zal er dan zo snel mogelijk naar kijken.