Lid sinds

8 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Dreamtide, ex-WBD-patiënt

Dag collega-schrijvers, Ik ben Dreamtide, aspirant-fantasyschrijver. Tot ruim een jaar geleden leed ik aan wat door Engelstalige fantasyschrijvers weleens 'World Builder's Disease' wordt genoemd: de neiging om zodanig op te gaan in het tot in detail uitwerken van de setting dat er nooit een woord van het eigenlijke verhaal op papier komt. 'Writing Excuses', de podcast van Amerikaanse fantasyschrijver Brandon Sanderson, heeft mij uiteindelijk van deze 'aandoening' genezen en mij de motivatie gegeven om serieus met mijn ideeën aan de slag te gaan. Sindsdien schrijf ik om de andere dag een uur voor ik naar mijn werk ga, met als resultaat dat ik nu ruim 100.000 woorden van mijn boek bij elkaar geschreven heb. De reden dat ik mij hier heb geregistreerd is omdat ik graag met andere schrijvers in contact wil komen. Ik kijk ernaar uit om ideeën en inzichten met jullie uit te wisselen!

Lid sinds

8 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom, Ik zit persoonlijk nog helemaal niet aan de 100.000 woorden, maar dat kan nog komen. Ik kijk er zeker ook naar uit om met jou ideeen en voorstellen uit te wisselen Ik hoop dat je je hier snel thuis zal voelen. Vriendelijke groeten van een collega fantasy schrijver ;)

Lid sinds

8 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dank je! Ik heb gemerkt dat ik die regelmaat echt wel nodig heb om in de flow te blijven. Ik maak er bewust tijd voor vrij, omdat ik weet dat het er anders niet van komt. Schrijven wanneer het me uitkomt, komt bij mij neer op niet schrijven...