Lid sinds

8 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Even voorstellen: Konijnenstaartje

Hallo, Ik ben 22 jaar en ben nog hard bezig aan het schrijven van een boek. Op dit moment heb ik drie ideeën voor en boek. Ik heb nog veel tips nodig! Daarom ben ik hier. Ik hoop hier goede tips te kunnen vinden en mijn vragen te kunnen stellen. Jullie mogen ook vragen aan mij stellen! Groetjes, Konijnenstaartje

Lid sinds

8 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Likaiar! Ik ben nog niet zo bekend met genre's maar ik heb nu drie verhalen in mijn hoofd, waarvan één comedy/humor/chicklit/roman en één fantasy/thriller/actie/spanning. Ik ben nog niet zo'n ervaren schrijver dat ik weet wat ik de fijnste genre vind.

Lid sinds

10 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Likaiar! Ik ben nog niet zo bekend met genre's maar ik heb nu drie verhalen in mijn hoofd, waarvan één comedy/humor/chicklit/roman en één fantasy/thriller/actie/spanning. Ik ben nog niet zo'n ervaren schrijver dat ik weet wat ik de fijnste genre vind.
Genres zijn ook alléén maar labels, ik denk dat het goed is om geen vast genre te hebben. Dat maakt dingen origineel. Heel veel succes met je boek! En als je vragen hebt, schroom niet om het te vragen!