Lid sinds

8 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Hallo daar!

Hallo daar! Ik ben slecht in reclame voor mezelf maken en nu ik de regels nakijk mag dit zelfs niet eens dus: oef! Wie ben ik? Een 30+ kerel uit het Vlaamse Hasselt die zijn tijd vult met wat absurde teksten en pogingen tot gedichten schrijft en die het allemaal op een klaagmuur voor zichzelf kliedert. Een mens moet iets doen met zijn insomnia, niet waar? Ik heb een kleine, trouwe fanbase die ik maar al te graag uitgebreid zie. Dat en ik wil nu eindelijk wel eens weten of ik hier nu een vollediger verhaal mee kan creëren. Mijn eigen favoriete auteurs zijn overigens Herman Brusselmans (een klein beetje god) en Marnix Peeters. Mochten er nog vragen of opmerkingen zijn, dan hoor ik ze graag. Alvast, tot de volgende zitting!

Lid sinds

11 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik ben slecht in reclame voor mezelf maken en nu ik de regels nakijk mag dit zelfs niet eens dus: oef!
Dat mag wel. Op de juiste plek.
Mijn eigen favoriete auteurs zijn overigens Herman Brusselmans (een klein beetje god) en Marnix Peeters.
Ja, ik zie het al voor mij. Herman als een god. Ik vrees voor wat hij Maria zou aandoen. Welkom.