Lid sinds

8 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Hoi

Hallo allemaal, Ik ben Entity, mijn echte naam is dat natuurlijk niet :D . Maar Entity leek me wel een mooie zweverige gebruikersnaam die ik ooit nog wel ergens eens op een forum zou kunnen gebruiken. Daardoor dacht ik: waarom niet voor een nieuw account op Schrijven online. Dit is namelijk niet mijn eerste profiel op SO, dat was onder de naam Justus269. Toen ik vandaag wat wilde posten op het forum en ik eerst wat op mijn oude account rond speurde en hier en daar wat las schaamde ik me dood. Vooral omdat mijn eerste posts stammen uit de tijd dat ik nog in groep 8 zat :/ en ik nu dus heel anders ben dan toen. Vandaar dat ik besloot om een nieuw account aan te maken. Nieuwe kansen en een schone lei in 2016 op een nieuw account zou je kunnen zeggen. Genoeg over het nieuwe account zelf, inmiddels ben ik 14 jaar (geboren in 2001) en ik schrijf al sinds de basisschool. Dat was vooral te danken aan het feit dat ik mijn werk altijd vrij snel af had en ik dan in een speciaal schrift in mijn eigen bedachte wereld kon gaan wegdromen. (Toentertijd voornamelijk gebaseerd op de boeken die ik op het moment las :o ). Inmiddels zit ik nu in mijn derde jaar van het VWO+ en heb ik deze zomervakantie het serieuze verhaal waar ik al bijna twee jaar mee bezig ben afgerond (de eerste versie tenminste). En nu ben ik al een half jaar (ik weet het, ik heb last van extreem uitstel gedrag :o :o :o ) bezig met het uitwerken van de wereld waarin het verhaal zich afspeelt. Gelukkig begint de drang om te gaan schrijven weer te kriebelen dus ik denk dat er binnenkort wel iets op proeflezen verschijnt. Nou, dat was denk ik wel weer genoeg introductie. Ik moet hoognodig weer verder gaan met het extreem uitstellen van herschrijven :D. Entity,

Lid sinds

10 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Entity! Ik zou niet zo snel afscheid nemen van je oude schrijfsels. Het was jij en nu niet meer, dat zegt wat belangrijks. Je bent gegroeid, daar moet je trots op zijn. Ik kan me zo voorstellen dat eenzelfde iets zal gebeuren als je tijdens je studie je schrijfsels van nu terugleest. Daar is niets mis mee. Of je onder deze naam of je vorige verkiest door te gaan, dat is uiteraard jouw keuze. Mijn advies mag je uiteraard volkomen negeren. :rolleyes: Ik ben benieuwd waar je ons op gaat trakteren bij proeflezen.

Lid sinds

11 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hee Justus, welkom terug! :D Ik ken je nog wel. Je schreef goed, zeker voor die leeftijd. Dat kan inmiddels alleen maar beter zijn geworden. En enthousiast, dat was je zeker. Echt bereid om te leren en te schrijven, het was geen tijdelijke bevlieging of "een leuk idee". Gefeliciteerd met het afronden van je verhaal! Dat is iets waarover ik pas sinds korte tijd mee kan praten, en ik schrijf ook al sinds de basisschool (wat zal het zijn geweest? Groep 5?). Erg goed van je dus. Ik ben erg benieuwd naar hoe je nu schrijft, dus ik kijk uit naar je proefleesstukje!

Lid sinds

8 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom terug dan! Wat grappig om te horen, je "origins" verhaal hoe je bent gaan schrijven. Dat is bij mij namelijk precies hetzelfde :) als ik terugkijk in schriften van de zogenaamde "extra tijd" op de basisschool kom ik ook verhalen tegen waarvan ik nu aan de ene kant schamend denk "wat was ik toch een suffe na-aper", maar aan de andere kant kijk ik er weemoedig op terug. Altijd leuk om terug te lezen! Verder hoop ik dat je hier wederom veel van Schrijvenonline zult oppikken aan tips en input om verder te schrijven. Succes!