Lid sinds

8 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Hoi allemaal!

Hallo, Ik ben Synoniempje. Er zullen vast heel veel dingen niet kloppen betreft mijn spelling etc, maar ik ben hier ook niet voor niks. Wat is mijn aanleiding dat ik hier ben terecht gekomen? Feedback van mijn coach! Ze bekijkt mijn stukken die ik moet inleveren voor mijn domein/tentamens en ik kreeg altijd wel feedback op taal. Ze adviseert mij ook om iemand te laten kijken naar mijn werk alvorens ik het inlever. Dit maakt mij wel onzeker. Ik ben tweetalig, maar dat zou toch geen reden zijn? Ik spreek vloeiend Nederlands, maar sinds ik feedback krijg op mijn taal/spelling besef ik dat het niet helemaal goed zit. Waar ik over feedback krijg is dat ik mooie zinnen heb, maar ze beter moet verwoorden. Ik gebruik vaak spreektaal zoals: Heel eerlijk? Dat zou ik nooit doen! Dat klopt dus niet. Vaak schrijf ik ook vanuit mijn gedachten. Ik weet dat zodra ik feedback krijg dat ik de lezer moet laten begrijpen wat ik bedoel. Kan iemand mij helpen met het vinden van een persoon die een paar stukken wilt lezen van mij? Ik heb mij geregisteerd op dit forum, omdat ik leergierig ben. Ik kan wel de hele nacht doorgaan met het lezen van onderwerpen die voor mij van belang zijn. Ik hoop veel te leren hier en ik hoop dat ik ook iets voor jullie kan betekenen. Als jullie dit lezen zal het vast al ochtend zijn. :) Ik ben nog wel even bezig met feedback verwerken op mijn stukken -__- Groetjes,

Lid sinds

8 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Synoniempje! Er zijn vast wel wat forumgangers hier die zich geroepen voelen om de nodige feedback te verschaffen. Alvast veel plezier op het forum! :)

Lid sinds

11 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Dag Synoniempje, Welkom. Vanuit gedachten schrijven, komt me bekend voor... Stuur maar eens een stukje in. Succes!

Lid sinds

8 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hallo en welkom! Er zijn voldoende lezers hier aanwezig, feedback zal zeker geen probleem zijn! Hopen creatief schrijven toegewenst!