Lid sinds

8 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Even voorstellen

Beste schrijvers online, Begonnen is het voor mij een tijdje terug, toen iemand mij erop attendeerde dat het kleine stukje wat ik over mijzelf had geschreven door meer mensen gelezen zou moeten worden. Al schrijvende kreeg dit verhaal echter een andere richting en ontwikkelde het zich langzamerhand in de vorm van een roman. Ondertussen heb ik nu de smaak van het schrijven te pakken gekregen. Of ik over de juiste kwaliteiten beschik om een goed schrijver te worden, dat zal echter nog moeten blijken. In dat geval ben ik op schrijversgebied dan wel een laatbloeier. Eerder had ik al wel ontdekt mij erg thuis te voelen in de wereld van de poëzie. Vanwege problemen op school heb ik mijn middelbare schoolopleiding niet afgemaakt. Hierdoor heb ik moeite heb met grammatica en merk ik ook dat mijn woordenschat soms toch wel wat beperkt is. Een jarenlange alcoholverslaving heeft mij er later ook van afgehouden om alsnog een studie en/of opleiding te gaan volgen. Maar na een bewogen leven met vele omzwervingen heb ik uiteindelijk deze verslaving weten te overwinnen. Volgens bepaalde normen ben ik misschien dan wel laagopgeleid, maar aan de andere kant mag ik toch ook wel zeggen geschoold te zijn door het leven zelf. Nu ben ik dan aangekomen op schrijversgebied. En omdat dit gebied voor mij nog vrij onbekend is, zou het fijn zijn als jullie mij hierin verder zouden kunnen helpen mijn weg te vinden. Uiteraard hoop ik natuurlijk ook iets voor jullie te kunnen betekenen. Met vriendelijke groet, Adelbert

Lid sinds

11 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Excuus, Riny, de :) is voor de TS. Zoiets als - hallo, leuk dat je er bent - maar ik zie nu dat dit ook anders kan worden opgevat. Jij bent boeiend - en bloeiend. Er is voor zover ik kan concluderen geen sprake van dat jij een laatbloeier bent. Jij mag ook voor mij spreken - dat zal beschaafder zijn dan ik ooit zou kunnen worden. Deze is wel voor jou - :D

Lid sinds

10 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
@ Yrret: grappenmaker Adelbert, laat je niet afschrikken door bovenstaande misverstanden. Je ziet wel meteen hoe moeilijk schrijven is. Er kan iets dat goed bedoeld is, zomaar verkeerd begrepen worden. En dan nu: :ontopic:

Lid sinds

14 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
Hallo Adelbert. Ik hoop dat je hier kunt vinden wat je zoekt. Ben je echt van adel?

Lid sinds

8 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Bedank voor jullie reacties! Ik voel mij tussen goed gezelschap. Van adel? Nee, hoor! (Hoewel, misschien toch wel een klein beetje, maar dat gaat heel ver terug.) Zojuist mijn eerste leesproef geplaatst.

Lid sinds

8 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dank je Riny, Ik pak de draad weer op. Mijn eerste gedicht is nu ook geplaatst. Dat zou ik een tijdje geleden al doen.

Lid sinds

10 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hallo Adelbert, je hebt je tekst betreffende het voorstellen, gewijzigd en tevens verteld dat je de draad weer oppakt en je eerste gedicht hebt geplaatst. Dat was op 11 december 2016. Je hebt daar reacties opgekregen. Inmiddels is het 09-03-2017. Een nieuw geschreven gedicht heb ik niet kunnen vinden. Dat kan een slordig-kijken mijnerzijds zijn. Een nieuw geschreven gedicht of verhaal gewoon insturen bij Proeflezen. Mocht je een eerder geplaatst gedicht veranderd hebben, dan plaats je dat direct onder de laatste # in het topic. Succes en hou vol! vrg

Lid sinds

8 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hallo Riny, Ja, het klopt dat je geen nieuw geschreven gedicht hebt kunnen vinden. Ik heb een kleine wijziging vandaag aangebracht bij het 'Even voorstellen'. Een nieuw gedicht heb ik (nog) niet geplaatst. Bij nader inzien had ik dit anders moeten doen. Ik had misschien beter een herziene voorstelling onder de laatste # in deze topic moeten zetten, of een nieuwe topic onder met bijvoorbeeld 'Even opnieuw voorstellen' moeten maken. Een beetje dom van mij. Sorry voor de verwarring. Groet, Adelbert