Lid sinds

8 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Even voorstellen....Myrthe01!

Hallo allemaal! Ik ben Myrthe, een studente op de middelbare school. Vanaf kleins af aan heb ik al een passie voor schrijven gehad. Het enige probleem was dat ik hartstikke veel ideeën had, maar als ik ze dan op papier moest zetten in een verhaal het een enorme warboel werd. Gelukkig gaat dit steeds beter, en het zou geweldig zijn om ooit een eigen boek uit te brengen! Toch heb ik nooit echt feedback gekregen op mijn verhalen {Tja, dan moet je ze wel eerst aan iemand laten lezen hè? :P} en kan daarom ook echt niet inschatten of ik nou goed of niet zo goed schrijf. Ik merk aan mezelf dat ik daar toch wel behoefte aan heb en hopelijk kunnen jullie mij verder helpen. Ik hoop ook dat ik me verder kan ontwikkelen en {met behulp van deze site} nog veel kan en mag leren. Ik heb al op het forum rondgekeken en wat zijn er goede verhalen bij! Ik kan alleen maar hopen dat ook ik (ooit) in staat zal zijn zulke mooie creaties te produceren. Veel groetjes van mij en hopelijk tot ziens op het forum!

Lid sinds

10 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom!

Lid sinds

8 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Myrthe01! Ook ik wens je veel succes! Ik ben net als jij nieuw. We gaan het gewoon proberen. Afgesproken? We zullen elkaar zeker wel ergens tegenkomen op dit forum! Groetjes

Lid sinds

8 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Myrthe01! Ook ik wens je veel succes! Ik ben net als jij nieuw. We gaan het gewoon proberen. Afgesproken? We zullen elkaar zeker wel ergens tegenkomen op dit forum! Groetjes
Afgesproken! :). En bedankt voor de leuke welkomreacties allemaal!

Lid sinds

11 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom en succes Myrthe01. Zoveel ideeën; het zal je best lukken.