Hulp gezocht!
Hoi iedereen,
Ik ben super nieuw hier ( 5 minuten geleden aangemeld). Mijn naam is Sanne, 20 jaar en woon in Amsterdam. Ik ben al een tijd na aan het denken om een autobiografie te schrijven over wat mij allemaal dit jaar is overkomen. Klinkt super cliché als je het zo zegt, maar denk dat mijn verhaal nog niet echt op de markt is en dat er best wat mensen zijn die er wat aan kunnen hebben.
2 januari dit jaar heb ik een herseninfarct gekregen. Dat komt al weinig voor op mijn leeftijd natuurlijk, maar in mijn geval komt het door een designerdrug, 4FMP om precies te zijn. 4FMP komt in de media vaak voor als "de veilige variant van XTC". Dat dacht ik dus ook, totdat het mis ging op een oud en nieuw feest.
Het afgelopen jaar is heel heftig geweest en heeft mijn kijk op het leven heel erg veranderd. Dingen die voorheen vanzelfsprekend waren waardeer ik nu heel erg. Mensen waar ik dacht heel close mee te zijn bleken toch geen vrienden te zijn. Nederland bleek toch niet zo'n "verzorgingsstaat" als ik voorheen dacht.
Graag zou ik mijn verhaal willen vertellen door middel van een boek. Niet alleen voor mijn eigen verwerkingsproces, maar ook om jongeren te waarschuwen en mensen in te laten zien wat een drastische impact een infarct op iemands leven heeft. Er is ook barweinig hulp voor jongeren met hersenletsel, dus die doelgroep spreekt het vast ook erg aan.
Ik weet alleen niet waar ik moet beginnen. Schrijf zelf wel vaak van me af, maar hoe zet ik dat om in een boek? Moet ik een cursus volgen? Hulp van een schrijver? Waar begin ik? Heb niet veel geld, maar wel genoeg motivatie, wilskracht en vooral tijd om dit hopelijk te verwezenlijken. Tips/hulp zijn daarom ook meer dan welkom!
Hoor het graag van jullie :)
Welkom! En oei, wat een
Wat een ontzettende ervaring.
Bedankt voor de tip! Ik weet
Bijvoorbeeld: Mijn vriendin
Welkom, wat een heftig
Ik denk dat je van tevoren
Dat is heftig voor je wat je
Hoi! Ik kan je voorlopig
Welkom!
Bedankt voor de tips! Ik heb
Ik wil je aanraden om Paaz te