Lid sinds

8 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Goeiedag, ik ben etiket!

Hoi, mijn echte naam is Bart, maar dat klinkt weinig forum-achtig, vandaar deze weinigzeggende schuilnaam. Ik ben op deze site terecht gekomen na wat gegoogle over schrijfwedstrijden. De pen is pas sinds enkele maanden beginnen kriebelen en ik hunker naar feedback en tips. Ik heb gemerkt dat dit forum sterk gelooft in opbouwende kritiek en dat de sfeer behoorlijk gemoedelijk is, en dat komt mijn tere zieltje goed uit. Wat betreft de teksten die ik schrijf: ik heb moeite om happy endings te verzinnen. Tot hiertoe lopen al mijn verzinsels redelijk naar af of blijft de lezer achter met een nogal slecht gevoel. Geen idee waarom eigenlijk, het gebeurt eerder spontaan. }) Wat wedstrijden betreft heb ik een halve maand geleden mijn eerste kortverhaal verzonden naar Fantastels, ik heb een ZKV opgestuurd naar een bibliotheek, een gedicht naar een schrijfwedstrijd over vluchtelingenproblematiek en de eerste versie van mijn Treksagae-verhaal ligt klaar om ingezonden te worden. Het enthousiasme is er alvast wel, nu nog een genre vinden waar ik me het beste bij voel.... Dat was het. Tot op het forum :ninja:

Lid sinds

10 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom!