Lid sinds

8 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

een beetje tell...

Dag SOL gebruikers! Ik ben een al wat oudere nieuweling (12 dagen) en woonachtig in België. Van mijn 9 tot 12 jaar was ik dol op de schrijfopdrachtjes (of zoals wij ze vroeger noemden opstelletjes of stelwerkjes) die we op school kregen en had ik het gekke idee om later schrijfster te worden. Op dat moment verslond ik tiener- en jeugdboeken. De schooljaren daarna werden er nog boeken gelezen , maar schoolwerk ging voor en het lezen begon af te nemen. Werken, huwelijk, 2 kinderen. Huismoeder geworden wegens gezondheidsredenen tweede kind, nadien nog derde kind gekregen. Nu vele jaren later probeer ik weer wat meer te lezen en een poging tot schrijven te doen. Een stukje detective, een stukje spanning voor een ander verhaal. Al naargelang de ingevingen ga ik verder met de stijl waar ik me het best bij voel en me het best bij kan inleven. Mijn eerdere lectuur bestond uit detectives en andere spannende verhalen. Of er ooit daadwerkelijk iets zal uit voortkomen weet ik niet, want schrijven is een werk van lange adem en mijn inspiratie is een pak minder dan vroeger. In ieder geval schrijf ik mijn kleine fragmentjes met veel plezier!