Lid sinds

15 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

iertje9

Hallo. Ik ben Iris & ik ben nieuw hier. Ik ben 12 jaar, en ik vind schrijven erg leuk. Ik doe het niet zoveel omdat ik nooit weet waar ik moet beginnen. Maargoed, ik ga gewoon verder oefenen! Ik hoop dat jullie me misschien een beetje kunnen helpen, daarmee. Groetjes!

Lid sinds

15 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hallo iertje! Van harte welkom! Hier zal je wel leren hoe je een verhaal, roman, gedicht, wat je maar wilt, kunt beginnen. Probeer eens iets en plaats het dan in proeflezen. Hier zijn massa's mensen die je kunnen en willen helpen, je zult versteld staan van de vele reacties en de goedbedoelde feedback. Ik kijk er al naar uit een stukje van je te lezen, oefen en schrijf er maar duchtig op los. Je zult hier zeker ook leeftijdsgenoten vinden, maar ook wij houden van het jonge volkje. Jij zult iets leren van ons en wij van jou! Bij deze: een gelukkig en gezond 2OO9

Lid sinds

15 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Oefening baart kunst inderdaad. En het maakt ook niet uit als er wat spel of grammatica fouten inzitten want die kunnen eventueel ook verbeterd worden. Daarbij je bent nog maar twaalf dus zul je op dat gebied nog heel veel leren. Je zegt dat je geen begin kan vinden, maar is dat omdat je geen ideeen hebt of omdat je niet weet hoe je een verhaal het beste kan openen? In het tweede geval kijk gewoon eens hoe andere schrijvers dat doen. Veel succes verder!

Lid sinds

15 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hallo Iertje, Het spreekwoord zegt: Jong geleerd is oud gedaan. Dus goed van je om nu al te beginnen met schrijven. Het geeft niks als het maar oefeningen zijn. Probeer gerust alvast een eerste verhaaltje te schrijven. Veel succes!

Lid sinds

16 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Wees welkom